掃呢頁CODE去手機

2019年3月10日 星期日

【肥叔叔】傅嘉莉出道以來代表作一覽 _-,傅嘉莉,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








1)傅嘉莉疑做第三者 攬啜有婦之夫肥叔叔

上到的士兩人即刻放下戒備,Kelly除咗俾肥叔叔拖手仔,佢又整個人挨落肥叔叔身上;而肥叔叔亦將Kelly擁入懷中,又多次啜佢額頭,情到濃時仲用手將Kelly個頭拉向自己,大大力同Kelly啜咗兩大啖。後來兩人再先後下車離開。

2)搭廉航飛峴港會合已婚富豪

傅嘉莉莊天龍 泳衣酒店相見。傅嘉莉死撐:咁啱撞到!

3)被指劈腿兩富豪 傅嘉莉:唔會唔開心

傅嘉莉(Kelly)3年前被拍到跟已婚富商肥叔叔Low Check Kian在車廂熱吻,去年初她再被踢爆跟已婚富豪莊天龍(Benny)在米蘭街頭錫錫。

被指一腳踏兩船周旋兩位富豪之間?她說:「完全唔係真,我諗聰明人睇到內容,睇到WeChat,用格式打完全唔同。嗰啲人物我唔識,都冇呢啲事。上年年中嘅嘢,先喺生日畀個咁大禮物,我開始學會做藝人要經歷,完全唔會唔開心。」



4)又釣富豪 傅嘉莉搭上已婚法拉利CEO

傅嘉莉一向是釣有米熟男能手,除了搭上新加坡已婚有米肥叔叔Low Check Kian外,最近有報道指傅嘉莉同時食兩家茶禮!新歡是超跑法拉利同馬莎拉蒂的香港代理,市值17億的上市公司意達利控股CEO莊天龍!

莊天龍跟傅嘉莉舊相好肥叔叔一樣,同樣是已婚更育有一子一女!

5)傳三年黐三已婚富豪 傅嘉莉一腳踏兩船遭狠飛

6) 啲畫面會震咁得意嘅?嘻嘻!

睇地震新聞話得意 傅嘉莉道歉:我唔夠智慧

原帖1

原帖2


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!