掃呢頁CODE去手機

2019年4月9日 星期二

【年少無知】曾影過「漏M裸照」... _-,裸照,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










近日網上瘋傳一輯重口味「漏M裸照」,相信源頭嚟自連登討論區一篇帖文《[突發]發現疑似香港私影妹流M私影裸照流出!》。當時人發現後,即上連登討論區大方承認輯相係佢本人,仲話輯相係四、五年前收 $3,000 一個鐘拍既,之後就逐一回答網友問題。

當時人喺 IG 貼相,證明會員名」奶油多多多」就是自己:

大家好,我係當事人

我影過個d相,係事實。

個陣時15、16歲對我黎講影一個鐘相可以有3000蚊好吸引

加上影師同我講係私人收藏唔會post

我信左,因為無諗過呢D相會流出

仲要係俾佢拎去外國網站賣

最近身邊朋友都好擔心我,我好多謝佢地

我想同佢地,同以前嘅自己講對唔住

對大家造成困擾好對唔住

我以後會學會檢點 唔好意思


問: 本人?

答: 唔會爭住認錯咁好玩啦 ! 想件事快啲完結


問: 都俾人睇過哂, 男朋友話介意你都唔信啊 ?

答: 介唔介意都係我過去,無辦法,係自己唔識諗


問: 你朋友喺IG話你學校欺凌, 師生戀, 同埋做雞, 有含撚片喎.  又係少不更事 ?

答: 欲加之罪何患無詞… 我無欺凌佢,我用過好多方法證明,佢都唔聽。


問: 咁做雞同埋果斷流出嘅片呢 ?

答: 我無拍過片,如果真係有,我都想知係邊個男友要咁做。


問: 只係再一次證明女人搵錢真易,10幾歲唔識諗為3000時薪做呢啲,平時扮晒清高,一俾人爆岀嚟就話唔識諗

答: 件事已經4、5年前,我無諗過會俾人搵到啲相。唔通我周圍同人講,你好我影過祼照?


我一直無否認過,相都已經出曬街,我認唔認都唔會改變到咩事實…


問: 邊個男友拍過你片你會唔知? 除非你啲男友多到你數唔清啫. 個鏡頭擺位實唔會係偷拍啦

一係叫埋你嗰位「男友」上埋嚟對質囉 !

答: 都話我知係邊個男友。如果我捉到佢出黎對質就唔洗咁煩啦… 你地上面先笑完佢,我地又不歡而散,
佢放得出黎都係想整死我啦… 點會幫我…




問: 做雞做到你真身上嚟扮可憐澄清, 你都算架勢, 係咁把炮澄清就逐樣回應, 冇人想知你同隻雞啲私怨

答: 冇做過唔知可以點樣回應 ?! 之前第一次上rubbish 已經講過係無聊釣狗公


問: 咁上次同個維尼豬一齊去europe係咪俾人包起去?

答: 唔係俾人包去,真係我自己俾錢


問: 無做過…? 搵到個有錢既更高價既就走左去, 原來就係你老師黎…

答: 唔好意思,呢個真係過份左。唔好話你當我係咩人,你當我老師係咩人?我知呢刻我講咩都無用,但希望你地攻擊我就算,唔好攻擊我身邊嘅人。


問: 唔好扮清高雞姐係雞, 講極都唔明。雖然你係靠自己勞力揾錢

答: 唔係扮清高,我知做私影影過祼照都係唔自愛嘅,你話係咩就咩啦。


問: 有冇諗過自己係Ive 。好多人都知你流住血影 ?

答: 知都無辦法,做過就做過


問: 影裸照都唔係問題, 唔係話影裸照就叫唔自愛, 大把super model都影過唔少裸照, 重點係影得靚影得好睇, 但你嗰啲?到底係咩驅使你影M血照?

答: 係錢,同on9. 咁我係咪應該影返輯好睇嘅?


問: 個個俾人周到都係得兩個藉口 1.俾人hack acc   2.釣狗公 On99嘅都

答: 所以咪話,我講咩都已經無用,如果你當我係,就算我攞十萬樣證據你都會咬定我,只能夠怪自己太無聊太白痴令人誤會!


唔覆啦,唔該曬


– 完 –

原文出處: 

[突發]發現疑似香港私影妹流M私影裸照流出!




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!