掃呢頁CODE去手機

2019年4月9日 星期二

【網民熱話】朋友聚會大食會壽司... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










有巴打喺 LIHKG 討論區開 PO 投訴 … 有舊同事聚會時請纓負責買元氣壽司,但聚會當日壽司食起嚟味道怪怪地,最終經過爭鮮,才驚覺壽司有好大機會爭鮮出品。舊同事疑偷龍轉鳳,巴打怒批舊同事一心賺差價,指踢爆真相後,大家馬上就與該「庹缩友」絕交,免得再被「搵笨」。

原文:

朋友聚會,有條友仔拍心口話自己負責買壽司,話會買元氣,實報實銷。

到今日買之前,有其他朋友話想食特別幾款,之後條友又話會盡量安排,大家都覺得無問題嘅。

到佢壽司上嚟,有5大盤每盤40舊左右,因為我哋都有16人,再加上其他小食。

奇怪嘅事就發生了,5盤壽司都係得6種款,當時都已經有人出聲攪笑講,咁多人私底下order 三文魚同熟蝦!之後各人笑笑就繼續食…

開始有人講,可能雪過雪櫃,好似有少少硬;再睇真啲,舊飯係呈長方型同細舊啲咁

但係因為用元氣個兜同蓋,大家都冇理繼續食同玩

(仲有豉油同芥末都係元氣嘅)

到完場後,我哋3個朋友經過爭鮮(觀塘廣場地下),同頭先見到嘅6款壽司係一模一樣,大細/形狀/色澤,我哋每人再買一舊食,係完全一樣嘅。

到夜啲大家係Group 到問返每人出咩錢影返單夾錢,呢位朋友就 打字逐個item 寫返幾多舊同幾錢



大家都明乜事,今次錢照夾,不過就啱啱開咗個新group,但就無呢位買壽司朋友。


網民回應:

「你呢位朋友幾有心機偷龍轉鳳」

「樓主未食過元氣? 同爭鮮啲垃圾都好大分別」

「賺得幾多呀大佬 ? 搞咁多野」

「爭鮮先係人食,元氣狗也不屌,個朋友咁為得人真係要讚,樓主呢班仆街小人就算鳩數啦,小器又老套」

「元氣40舊一盤果D都要$300幾一盤架, 爭鮮10件三文魚同熟蝦應該$30一兜啦, 換算返每盤40舊既話, 成本應該$120左右啦…. 即係每盤都有$200幾賺架! Fat fat」

「唔踢爆佢,識玩, 百幾蚊睇清一個人,抵」




相關文章:

朋友有幾張半價自助餐coupon 一齊食完佢問我收正價


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!