掃呢頁CODE去手機

2019年3月11日 星期一

【港姐經典相】36歲呂慧儀ig帖素顏 皮膚好白滑 _-,呂慧儀,港姐,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








呂慧儀宣布離婚回復單身,雖然已年屆36歲,不過keep得咁好,單身絕對冇有怕!之前Konnie就於她的ig story post了她大清早準備開工拍攝無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》時的素顏look,勇氣可加。雖然她妝前的樣子怎也不及化妝後省鏡,不過看得出她的皮膚keep得好好,好白滑。其實她現在的樣子比她2006年參選港姐時更加靚。
Konnie無懼素顏示人,佢身後係馬貫東。(ig圖片)

Konnie無懼素顏示人,佢身後係馬貫東。(ig圖片)

一齊睇下Konnie以前選港姐時嘅相,同埋佢依家嘅相,睇下佢係咪愈來愈靚。


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!