掃呢頁CODE去手機

2019年2月27日 星期三

【救人都唔得】打工仔為照顧跌倒... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








有網民在 Facebook Group「Tai Po 大埔」開PO,佢話今早喺大快活今早餐,見到一位伯伯失平衡跌倒,頭部嚴重出血,佢即刻打 999 報警,並留守照顧伯伯,等待救護員到場先走 … 期間佢打返公司交代情況,公司同事竟然反問: 「點解係你報警唔係職員報呢?都係當你遲到囉,公司冇呢類情況指引。」





樓主最後都無遲到,但就因為呢件事感到好無奈… 佢係想盡一點公民責任,幫下有需要嘅人,但究竟香港由幾時開始變到「返工第一」?真係世界末日都要返工 ?!

原文:

今朝返工前於某大快活食早餐,有位伯伯失平衡跌倒,頭部嚴重出血,我見況報警。非常感謝現場有兩位先生女士幫手照顧傷者。不久商場保安亦到場。

留低資料後,警察巡例叫我地留守現場協助,直至救護員到場。

由於差不多過返工時間,我WS相片及打電話返公司交代情況,並問公司呢種情況下遲到點處理,同事竟然反問我:「 點解係你報警唔係職員報呢?都係當你遲到囉,公司冇呢類情況指引。」

其實只係盡公民責任,普通市民都報得警架嘛下話?

事後協助的女士都抱怨佢不斷叫其他幫手報警都冇人願郁,現場得我地三人及遲來既保安幫呢位伯伯,其他人包括現場職員冇一個肯幫手,做野既繼續做野,返工既食完就閃人,街坊繼續做塘邊鶴。

見到以上公司同周遭人對事件既反應都覺得幾婉惜。香港人「返工第一」呢種特質非一朝練成,而且促成社會既冷漠程度,要多得各大財團、老闆政策催化,仲要多謝政府對社會上好多「揾朝唔得晏」既實況繼續視而不見。

(補充返,救護員到場,小弟離開後都趕得切最後一分鐘打咭,多謝各位關心🙏🏻)




網民回應:

「可悲的社會」

「」公司冇呢類情況指引』 指引係死嘅人係生嘅, 真心覺得你做得好岩,撐你! 希望伯伯無事」

「香港人你地只係老闆既賺錢工具, 請唔好學人講咩社會責任, 你地應有既社會責任就係返工, 唔好遲到,幫老闆搵錢就夠」

「我上司係依方面係有情講,上次又係類似情況,佢話會幫我同人事部講返豁免遲到」

「就係因為有樓主呢d咁垃圾既公司,香港人先越來越怕事。祝樓主盡快轉好工,好上司,好同事。」

「香港人越來越冷漠,可幸還有樓主或有心人幫忙」

「我早幾日落好大雨都見到有個揸住拐杖嘅婆婆無遮,濕晒,佢一定已經行左段時間,沿途竟然無一個途人諗住遮埋佢。個日係星期六黃昏所以應該唔關趕返工事。平時都發現好多小事其實香港人都好涼薄,好多人都好自私,雖然係好可悲,不過仍然有好多好心既人,希望大家都唔好咁吝嗇同埋教育下一代要分享愛俾身邊嘅人!」

「上班時間巴士有女仕比人非禮,每一次都有大量乘客講哂粗口話受害者多事,阻住番工。」

「我都試過,坐80K有個女人發羊吊,個口嘔泡嘔血。我見到就打999報警,同車長講個車長問我想點? 我同999嗰邊講好位置call白車黎,叫車長停埋一邊。成架車得我同另外一男一女幫手。最仆街係停埋一邊之後,有乘客話點解唔去新城市(下站)先攪,阻住佢落車。」

「呢D情況,我發生過,唔同是我係職員,call白車,最後伯伯冇事,同佢屋企人感謝我! 但公司就pk我,因公司上司要寫報告,又話保險……」

「寧遲到扣錢/被炒,我都唔會見死不救,幫到就幫!要記住呢到係香港,如果我地好似大陸d人咁見死不救,咁我地無資格叫自己係香港人」


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!