掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

評下理!原來真係有人結婚結得咁寒酸咁冇taste _-,

早幾日有個帖話咩個同事派帖封利是係coupon,稍為有腦都一睇就知係打手廣告啦!當時我心諗,邊有人結婚結到咁cheap!?點知轉頭我就遇到,我果個嫁水電工既朋友阿b,我都唔expect佢個婚禮有幾風光,之前都提過個場地cheap到震咁佢呢排開始著手搞姐妹裙既野,我都係其中一個姐妹,都唔期望d乜,佢求其去尖沙咀婚紗街買又好租又好啦,點知佢嫌貴,連mk金都果啲租佢都嫌貴,佢走去淘寶搵!頭先收工就係收到 ...


早幾日有個帖話咩個同事派帖封利是係coupon,稍為有腦都一睇就知係打手廣告當時我心諗,邊有人結婚結到咁cheap!?點知轉頭我就遇到,我果個嫁水電工既朋友阿b,我都唔expect佢個婚禮有幾風光,之前都提過個場地cheap到震咁佢呢排開始著手搞姐妹裙既野,我都係其中一個姐妹,都唔期望d乜,佢求其去尖沙咀婚紗街買又好租又好啦,點知佢嫌貴,連mk金都果啲租佢都嫌貴,佢走去淘寶搵!頭先收工就係收到 ...


早幾日有個帖話咩個同事派帖封利是係coupon, 稍為有腦都一睇就知係打手廣告當時我心諗,邊有人結婚結到咁cheap!?

點知轉頭我就遇到,我果個嫁水電工既朋友阿b, 我都唔expect佢個婚禮有幾風光,之前都提過個場地cheap到震

咁佢呢排開始著手搞姐妹裙既野,我都係其中一個姐妹,都唔期望d乜,佢求其去尖沙咀婚紗街買又好租又好啦,點知佢嫌貴,連mk金都果啲租佢都嫌貴,佢走去淘寶搵!

頭先收工就係收到佢whatsapp send d相嚟,叫我地報返要大/中/細碼,我睇到眼都突埋,32蚊人仔一條!我食個早餐都唔止啦,同埋個款真係好醜好醜,一d都唔高貴,個藍色灰灰沉沉,仲有d似小朋友d芭蕾舞裙,叫我地點著。。。

佢計縮數我地6個姐妹,加埋都係$186,仲諗住同賣家講價叫佢唔好連運費,真係唔知講乜好!

咁我八卦就係個group問咁佢揀左婚紗未,要唔要襯返你d色呀咁,唔問由自可,一問真係更恐怖,佢話佢已揀左條好特別既婚紗。。於是又send左張圖嚟。。。

係,係好特別,特別醜丫嘛!係一條粉紅色嘅裙,好似barbie裙果d老土粉紅色,上面有好多立體花花,真係咩taste??!! 條裙只係賣$128人仔。阿b係咁話好抵,好開心搵到又靚又平。。。有姐妹問佢仲有冇揀多幾條當晚換,佢話冇!!!成晚只著一條!!!

我諗其他姐妹都啞哂,求其send下讚好手勢覆佢。。。我今次精左,唔會出聲,見佢地send讚好即跟住比讚!

講真,識咁多年都唔覺阿b咁cheap又咁bad taste, 唔知係唔係比個cheap男人拖到down哂grade! 唉。。。我真係唔想著果條姐妹裙。。。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!