掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

尋日個fd同我講:其實你都幾bitch!!! _-,

純發泄。。。開新AC講~~真係有啲唔開心,話我bitch個fr叫阿A,識咗幾年。尋日同佢食飯,佢話我哋另一個fr阿B下年結婚,遲啲會派帖畀我哋。我聽完真係O曬嘴,阿B條仔個樣好似阿Bob,冇錯!係光頭阿Bob,勁肉酸!重要佢冇阿Bob咁有錢,只係一個水電工(我都唔知水定電,定兩樣都係),呢啲真係唔知佢搵到幾多錢,有冇一萬銀呢?之前聚會見過阿B,都聽過佢話plan結婚,估唔到佢係認真!阿B當時重好自 ...


純發泄。。。開新AC講~~真係有啲唔開心,話我bitch個fr叫阿A , 識咗幾年。

尋日同佢食飯,佢話我哋另一個fr阿B下年結婚,遲啲會派帖畀我哋。

我聽完真係O曬嘴,阿B條仔個樣好似阿Bob, 冇錯!係光頭阿Bob, 勁肉酸!重要佢冇阿Bob 咁有錢,只係一個水電工(我都唔知水定電,定兩樣都係), 呢啲真係唔知佢搵到幾多錢,有冇一萬銀呢?

之前聚會見過阿B, 都聽過佢話plan結婚,估唔到佢係認真!阿B當時重好自豪話將來屋企有咩壞可以搵條仔整,慳唔少。。。我心諗佢真係痴線架,整呢啲花得幾多錢丫,不如搵條有錢啲嘅好過

而且我都唔明佢自豪啲乜,老公係水電工喎,咁低下嘅職業有咩值得自豪,到擺酒嗰日都唔慌會有幾大場面啦,著起龍袍唔似太子,唔明佢做咩要擺酒出醜人前?

我同阿A講我嘅睇法,同埋講明唔打算去飲啦,我唔想親眼見個fr行呢條黑路,真係好心酸,因為阿b都幾靚女架,大家都係女人,真係覺得佢好傻!點知講完,阿A無啦啦話:其實你都幾bitch, 你講呢啲嘢好難聽。

嗰下真係呆咗,最慘我口才唔夠阿a好,又拗佢唔掂!喂,我係當阿B係fr, 先講呢啲啫,唔當佢係fr嘅,佢嫁咩垃圾都唔關我事如果講忠言,有惻隱之心都叫bitch, 咁我認囉!我係bitch都好過啲人望住個fr嫁垃圾重笑笑口去飲,諗起都心寒!0


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!