掃呢頁CODE去手機

2016年2月17日 星期三

頂唔鳩勁港女的未來呀嫂..佢真係痴Q線! _-,

我今年25歲,女,教書。有個呀哥29歲(普通文職),同未來呀嫂90後(做sales)。最近呀哥話要結婚,同佢女朋友成日哄我呀媽買o個樣,落o個樣訂。但家用又冇比,我一個人負擔曬全屋企開支。其實我都想同男朋友結婚,但屋企重男輕女,我都唯有繼續比人工一半做家用,之後都儲唔到錢了。講返我呀哥,佢搵得唔多,又成日轉工,但佢女友點都要擺酒,又話要去歐洲影結婚相,又要樓,又要車。平時仲要買名牌,都係我呀哥比。 ...


???????????..????Q?!

我今年25歲,女,教書。有個呀哥29歲(普通文職),同未來呀嫂90後(做sales)。

最近呀哥話要結婚,同佢女朋友成日哄我呀媽買o個樣,落o個樣訂。但家用又冇比,我一個人負擔曬全屋企開支。其實我都想同男朋友結婚,但屋企重男輕女,我都唯有繼續比人工一半做家用,之後都儲唔到錢了。

講返我呀哥,佢搵得唔多,又成日轉工,但佢女友點都要擺酒,又話要去歐洲影結婚相,又要樓,又要車。平時仲要買名牌,都係我呀哥比。有時比唔起,都會問我借。

佢地成日食飯借d易話結婚想點想點,轉頭就哄呀媽借首期,借擺酒訂金,連影結婚相都話要借。車供唔起要我幫手供,我念住兩兄妹唔好計,但每次我想借架車用下,佢女朋友都比面色我睇。我真係覺得好委屈。

雖然話係一家人,但有時好灰心,我為個家出錢出力,轉個頭我呢個呀哥又哄我呀媽拎曬d錢出黎。未來呀嫂佢好"識做",對住我呀媽擦到對鞋立立令,一對住我就黑我面,有時我真係唔明佢憑咩比面色我睇。

之後呀哥話我知,因為未來呀嫂聽到我都想同男朋友結婚,怕我呀媽(金錢上)幫我,分薄左佢o個份(錢)。其實我同男朋友都冇諗住要屋企人幫,覺得量力而為,亦從來冇開過聲要點點點。佢都要咁睇我,仲黑我面。有時我真係好想喊。好難受。

我真係唔知點同呢個港女呀嫂相處...


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!