掃呢頁CODE去手機

2019年7月30日 星期二

鄒凱光出「Be Water」口號TEE一件$299 被網民炮轟賣「人肉饅頭」 _-,鄒凱光,

鄒凱光出「Be Water」口號TEE一件$299 被網民炮轟賣「人肉饅頭」
鄒凱光出「BeWater」口號TEE一件$299被網民炮轟賣「人肉饅頭」自反對修訂逃犯條例活動開始後,近來香港各界人士示威不斷,市民除了留意家人、身邊 ...


鄒凱光出「Be Water」口號TEE一件$299 被網民炮轟賣「人肉饅頭」



自反對修訂逃犯條例活動開始後,近來香港各界人士示威不斷,市民除了留意家人、身邊好友的立場及態度外,對一眾公眾人士及的言論動作特別關注。部分立場鮮明的藝人會出席及集會,不過今次卻有藝人藉活動推出產品,更直言所出產品是「對大時代嘅感覺,唔關呢件事」,到底是怎樣一回事呢?

撰文:海月丨圖片:Facebook





鄒凱光網上賣TEE被網民炮轟「人肉饅頭」

現年50歲的鄒凱光(暱稱:灘叔),身兼演員、編劇、導演及商業二台節目主持多個不同身份。雖然灘叔早年在電影界浮沉多年,更因收入不穩定曾需賒借度日。不過自吳君如介紹下進入商台工作後,並以商台為跳板開展出第二人生。其實灘叔對政府「修訂逃犯條例」的立場向來清晰,表明站在雞蛋一方,亦不時表態關心示威人士,不過日前他卻被一眾網民網上炮轟。

鄒凱光

事源灘叔在23日時,穿著其中一件TEE去欣賞鄭秀文演唱會並合照。之後,Post上就有很多人詢問他這件TEE哪裏買。稍後灘叔在個人Facebook表示將推出一系列Slogan TEE「volunTEE」,包括「Garlic Dog Broom」、「Saving Lives is NOT A CRIME」、「Be Water Stay Here」等5款口號,表示「希望打打氣」。



不過一眾網民對此舉動相當反感,更在Facebook喪鬧食「人肉饅頭」,亦有人表示跟之前有人印製的「抽水TEE」一樣「發戰爭財」。



面對一眾網民,灘叔一於少理,以「我笑他人看不穿」的態度回應:

每樣嘢都有成本,我想用自己創意紀錄低香港近期嘅狀況。(呢批TEE)係大時代嘅感覺,唔關呢件事。

我喜歡看事物有另一個角度的人,全世界看不出,不代表我看不出!

好嘢!大家都咁攰,仲可以有力插我,揭穿我,其實真心要多謝!

更加要多謝訂了TEE的大家俾我呃錢!祝我這種賤人一世無桃花,不過VolunTee我會照推!

如果妳認為出「自由X」同「唔好搞我後面」係可以同我呢次相提並論!



其實個基本妳已經有決定,我再講都多餘!妳仲話一向有跟開我,我已經講到出口,大家負責嘅嘢唔同,我知前線果班好慘!

咁係咪我哋要全部一齊鬥慘就代表支持,我係負責其他人繼續上路,呢批衫我係決心賺錢,因為我都要食飯,我用我創意換人工,呢個係我三十幾年嘅搵食方法!如果妳從前有支持過我,妳應該唔誤解!

如果你覺得兩嚿幾水可以養活到我,咁你係覺得我同你係同一個level,咁你就錯!












鍾意就快D Share啦!