掃呢頁CODE去手機

2019年4月29日 星期一

【花生騷】杜汶澤霸氣回應程美段... _-,杜汶澤,程美段,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










杜汶澤今日又係 Facebook 開 PO 回應程美段欠薪事件,從內容所見,杜汶澤仍然好嬲程美段向記者爆料,指佢公司拖糧,佢認為咁做係篤佢背脊,毫無道義可言。另外,杜汶澤又力撑總經理黎先生(豪仔),話豪仔多年盡忠職守,上刀山落油鑊,絕對唔會因為此蚊型疏忽,而對佢有任何不滿!

杜汶澤回應全文:

其於網上有部份人士對於本人處理程美段小姐的出糧問題依然非常不滿,本人覺得莫名其妙,就於此事作出以下回應:

事實上本公司員工已經在記者向我投訴之前將薪酬付予程小姐,正所謂錢都俾咗,我不明白大家還有什麼不滿。

本人主要對程小姐的不滿,主要是針對其在有問題時選擇在未聯絡我之前,將事件向傳媒透露而不是找資方(即本人),可能本人比較傳統,很討厭篤背脊而不是打心口。本人認為此舉毫無道義可言,所以提醒其他同業小心此人。不滿者形容此舉為「封殺」,看來你們對封殺這兩個字,極其不了解,如有任何疑惑,可向專家請教,亦即係我。

有部份人士誣蔑本公司員工偽造文件,此乃嚴重指控,奉勸大家使用電腦時請誠實,如有證有據,可報警求助。本人相信公司員工雖然不能說是完美,但絕對不會做出非法行為。

本公司與程小姐在合作期間,從來沒有承諾出糧時間,可能娛樂圈以外的人士,並不了解我們行業出糧時間的習慣及運作,唔撚識又招鳩積。而所有為本公司工作的主持人,從來沒有一個對本公司的出糧時間有意見,合作亦相當愉快,只有程美段一個人,對此有意見,並且主動向傳媒篤灰。我可以負責任的說,三個月雖然不算早,但在行業當中,絕對不算遲。

網上亦有人呼籲本人將總經理黎先生解雇,我可以告訴你們,黎先生為我工作多年,一直盡忠職守,忠誠可靠,上刀山落油鑊,本人絕對不會因為此蚊型疏忽,而對他有任何不滿!

本人對於網上一些不滿此事人士所作出之干擾,非常反感,如你們認為此舉可以摧毁本人,你班假波撚,未免太看得起自己,本人四面受敵八面威風,從來不會輕易屈服!我要回應的亦再沒有補充!

簡單啲講,我從來唔搞事,但係亦從來唔怕事!一得閒就眼瞓,一嘈交就精神,你繼續吹吖!


程美段欠薪事件懶人包:

1月22號,程美段到 LateShow 進行所有集數拍攝

4月 4號 ,程美段 whatspp 豪仔,查詢 $9,000 人工幾時有 (但豪仔已讀不回)

4月 6號, 程美段再追問一次豪仔(豪仔維持已讀不回)

4月10號,豪仔終於回覆,今日會開票俾程美段,問佢抬頭寫咩,程美段即時回覆

4月14日,程美段未見出糧,離開香港前再問一次豪仔,但又係已讀不回







4月24號,LateShow 終於出糧俾程美段 (豪仔無通知,程美段亦無check)

4月26號,程美段以為仲未出糧,就同記者講做 LateShow 筆錢仲未收到

4月27號,記者向杜文澤查詢拖糧一事,佢即時向豪仔了解成件事,佢睇到收據以為4號已經入數,但原來收據上24號嘅2字印唔清楚,所以佢同記者解釋 4號已出糧。杜文澤當日嬲到爆,一日內連開兩PO串爆程美段搏見報,未出糧唔揾佢先,而係去揾記者,又叫同行小心佢。程美段見到程美段回應,夜晚亦發長文及cap圖解釋。

4月28號,網民原先係幫杜文澤,覺得程美段明顯搏見報,但睇完程美段27/4 晚嘅回應,覺得程美段好慘,賣肉錢都拖數,追數又已讀不回,同記者講下,杜文澤又公開叫行家小心呢個人,咁大個人仲要恰個小妹妹。

以連登討論區為例,原本有一篇文是慶祝車厘龜(程美段)收皮嘅熱門文章,一轉風向,就多十幾篇熱門文章聲討杜文澤,有網民更質疑豪仔偽造收據,將24日私下改成4日交差,並要求炒豪仔。

4月29號,網民愈鬧愈激烈,愈來愈多網民在杜文澤留過言嘅 Facebook Page 上指罵,有網民發起取消訂閱行動,下午杜汶澤第三次回應拖糧事件。


相關新聞:



【杜汶澤花生騷】程美段開PO反擊阿澤拖糧三個月



【杜汶澤新女進化史】 女神程美段就是這樣練成的



網友喺動漫展捕獲身材火熱嘅性感小兔仔 原來係美女學徒程美段


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!