掃呢頁CODE去手機

2018年10月15日 星期一

林鄭訪問小學錯重點 網民瘋狂follow索Miss (多圖) _-,

今早有網民於社交網站上載一張林鄭月娥喺上星期12/10訪問英華小學嘅相片,但完全無人討論林鄭月娥嘅訪問內容,原因係相中有一位樣靚身材正嘅Miss搶去所 ...


今早有網民於社交網站上載一張林鄭月娥喺上星期 12/10 訪問英華小學嘅相片,但完全無人討論林鄭月娥嘅訪問內容,原因係相中有一位樣靚身材正嘅Miss搶去所有焦點… 嗰一張相瞬間在網上爆紅,網民話樣同身材都幾似 Suki (徐淑敏),好快就有人爆 Miss 叫做 Chloe ,更爆出 Miss 嘅 IG 及 Facebook,之後就不停有人 follow 佢。





可能因為 follow 佢帳戶會收到通知,Miss 好快就發現咗唔對路,做乜今早咁多陌生人add佢… 佢應該被過份熱情嘅網民嚇襯,話到無咁快就關閉晒 IG 及 Facebook 帳戶,睇咗幾張相就再無得睇了。

小編想提醒各位網民,大家真係睇還睇,唔好走去騷擾人,更唔好老作一啲故事詆毀人,成日話人係雞係公廁咁真係好影響度人。一陣又好似 KFC 女神咁,影響人哋工作就唔好



下一頁: 有 IG / Facebook 舊相



英華小學索Miss





唔洗search啦,今日瞬間就關閉了,現在已經再找唔到。只有少量 backup …




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!