掃呢頁CODE去手機

2021年1月8日 星期五

【動節展】從未曝光嘅「鬼滅之箱」套裝限量100套!! #鬼滅 #鬼滅之刃

本來於今年1月1-4號舉行嘅動漫節,因為疫情關系被迫取消,一眾動漫迷相信必定非常失望,特別係唔少人可能諗住去現場直接買走近期爆紅嘅全套漫畫,其中包括《 ...




本來於今年1月1-4號舉行嘅動漫節,因為疫情關系被迫取消,一眾動漫迷相信必定非常失望,特別係唔少人可能諗住去現場直接買走近期爆紅嘅全套漫畫,其中包括《鬼滅の刃》。

不過香港人出名多諗頭,所以又點會咁易投降,東立出版社近日就決定喺荃灣舉行一個小型動漫展,其中多套大熱漫畫將會展出及發售,其中值我關注嘅包括最新推出嘅《新蠟筆小新#10》。

另外,值得一眾《鬼滅》迷瘋狂嘅就係今次動漫展出將首度發售從未曝光嘅「鬼滅之箱」BOXSET 套裝,現場限量100套,以及第22期限定版第二批,要知道首批於上市當日就已經即時沽清,今次同樣限量100本,《鬼滅》旋風就係咁瘋狂。

當然仲有壓倒《鬼滅》成為日本百大漫畫之首嘅《海賊王》會同大家見面,所以動漫節取消又點? 轉場咪得囉!


來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!