掃呢頁CODE去手機

2020年3月27日 星期五

【評測】Bandai PlayStation「迷你版」模型 極細緻似足真機

總分84優點易砌,連同貼貼紙大約1小時左右砌好完成品極似真機手掣,電線,插手掣位都像真缺點水口要打磨處理很多貼紙是印字的Marking,如果是水貼則表 ...




總分84


潮流興出迷你復刻機,紅白機,超任,世嘉五代,甚至乎最近既PC Engine,熱門既幾乎都出齊了,PlayStation第一代就未有蹤影,終於等到了,今日推出了PlayStation迷你版,但係睇睇個盒,E?有Bandai Logo既?其實係模型黎架,不過砌好之後,真係呃得下人喎。

製作認真的新系列

莫要以為砌一部家用遊戲機幾件組件就算,廠方是認真製作的,除了內部的電路板沒有分色外,機身以外的位置都做足了分色分件的工作。不過水口方面則全部都只是普通水口,需要自己去打磨處理了。

▲手掣的電線,質感及比例都很相近

▲貼紙是普通的貼紙,不是水貼

▲機殼的每個掣都是可以撳的

▲內部的電路板結構,很少分色了。

▲可插記憶卡及手掣位置,都跟足真機一樣

▲手掣完成後,看上的的質感也很像真

▲貼好貼紙後的手掣,很像真的一樣呢

▲以前很重要的Memory Card,用來儲存遊戲Save,小編以前曾死過卡,無晒《機戰F》既進度……慘…

▲主機完成了

▲機背都很像真,不過需要再真一點,就要做一些補色工作了

▲可以打開光碟機蓋

▲更有小型光碟可以放入去

▲小編將相片Send給朋友們看,開玩笑說PlayStation Mini要推出,他們都信以為真 XD

玩後感:邊砌邊回憶

Bandai真係好野,連復古懷舊遊戲主機模型都想到,對於我地這班有番咁上下年資既老餅玩家來說,一面砌一面回想起兒時的快樂回憶,又有另一番感覺。今次除了推出PlayStation模型外,還推出了SEGA Saturn主機模型的呢,這條Line雖然數量應該會不多,都希望它可以繼續下去,出齊兒時至少年時代常玩的主機。

Sony PlayStation模型

售價:2,750円

SEGA Saturn模型

售價:2,750円

查詢:瑞華行




來源 source: http://unwire.hk
鍾意就快D Share啦!