掃呢頁CODE去手機

2019年4月6日 星期六

【24歲】江嘉敏學游水 第一次晒泳照 _-,江嘉敏,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








上星期播放完畢的《福爾摩師奶》中,江嘉敏飾演的丁曉堯為她贏得不少掌聲。不過,劇集過後,江嘉敏似乎就得到不少休息時間,除了前幾日約埋一班圈中好友行山親親大自然之外,今日她更專程去了學游水,順便曬一曬泳照。雖然就女星來說,泳照並不是甚麼特別事,但以江嘉敏來說,可算是第一張的泳照!



網民亦紛紛在「玉照」底下留言,大讚江嘉敏「好身材」。不知道,這一張泳照是否由江嘉敏的男朋友操刀拍攝呢?

上次《3日2夜》影嘅相已經好性感(對江嘉敏嚟講),估唔到今次仲有泳照!


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!