掃呢頁CODE去手機

2019年3月3日 星期日

【網民熱話】Annual Di... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








有網民喺 LIHKG 開PO話:





同事喺 annual dinner 抽中咗個 Dyson 風筒 (大獎)

過咗兩日,HR係返工時間打畀佢同事

話原來抽獎嘅時候嗌錯咗名…

叫個同事嘔返個風筒出嚟

同事話開咗嚟用,HR講咗句: 「咁咪當你免費體驗左Dyson 風筒囉!」

公司咁做嘢都得,痴線 !!!

樓主仲補充:

同事個名差一個字,但讀音唔似

事後先話讀錯,做法真係好有問題


網民回應:

「佢嗌錯名係佢問題, 總之頒獎個時係你名就係你, 唔撚洗理佢」

「痴線,話換就換傢,簽contract 之後又可唔可以拎翻嚟改下個人工吖?」

「痴線,唔好俾返佢 ! 係佢叫錯名,要俾返人叫佢自己賠」

「叫HR同事自己賠錢喇, 根本嗰責任係佢度」

「我公司有得交換, 我上年抽中 annual leave 7日,心諗下年咁咪放成30日?都唔知放唔放得晒, 點知有條senior 咁岩想要annual 拎搞結婚, 拎部 iphone x 同我換」

「咪同HR講話跌爛咗喇, 你係咪要收返?佢堅收咪真係打爛佢一拍兩散, 齊齊冇得用! HR自己再俾錢買多部啦」

「我都試過抽中部鑽石能量水機,市價6千左右, 之後返到公司老細叫我拎出黎放公司用, 我話送咗俾親戚,之後上網放出去!」

「風筒係大獎真係好好笑」

「實見報, 樓豬同事搵定工」

「咁都忍得, 屎都食得啦」




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!