掃呢頁CODE去手機

2019年2月9日 星期六

【靚body】顏子菲bra top教班 做教練+藝人雙線發展 _-,顏子菲,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








子菲兩年前開始控制飲食和堅持運動,兩年後下定決心考牌,現在更找到另一個自己。

成為導師身份後的子菲,很重視個人體格,因為時常要穿上bra top教班,一定要踢走鬼祟肉。

她說:「女性見到我如果覺得我身形都好過你,點做導師呀,所以我要做個好榜樣。」現時所教的一班學員,令子菲頗有滿足感。

子菲坦言:「其實冇捷徑,我次次同啲學生講你要好快瘦一定唔健康,要好好管理把口,並唔係說話,係擺入口嘅食物要注意,同埋要郁動,就係咁簡單。」

子菲表示現在接觸不同範疇的工作,藝人身份被動,等機會多過主動出擊,她說:「曾經自己都感覺到好黑暗,好大怨氣,每日反覆思考點解我冇工作?點解以前嘅經理人公司冇keep住幫我試鏡搵工作?會去埋怨人哋,但而家喺自己身上發掘到自己想做嘅事,唔需要拍戲嘅時候,可以有另一樣工作。

終於明白人有夢想係咩一回事,呢一年終於理解呢句說話,就算早上七點鐘返去教班我都可以,呢種動力好大,因為你熱愛,就等如拍戲一樣,開凌晨五點個毅力好強。」


來源 source: http://lam777.com

鍾意就快D Share啦!