掃呢頁CODE去手機

2016年8月1日 星期一

【真人真事】到底呢個MK洗頭妹喺咪有乜暗示 _-,

是咁唧,夏天都到喇,作為一個型棍子梗係要有新形象啦落到去剪頭髮,洗頭妹就用好關心語氣問我:咁早唧,食左早餐未呀?之後,洗頭妹親自幫我著袍,我仲feel到佢搵個心口撞我添一路洗,佢問我:個頭痕唔痕呀?唔使怕醜架喎我話:痕又點?佢話:痕咪R囉,嘻嘻洗到半路,一路按頸,佢又話:你都幾硬架喎我話:我keep住硬佢話:係呀?咁要放鬆下啦到洗完,坐返埋位,佢又問:要唔要同你吹呀?我問:吹what?跟住佢紅到面 ...


是咁唧,夏天都到喇,作為一個型棍子梗係要有新形象啦

落到去剪頭髮,洗頭妹就用好關心語氣問我:咁早唧,食左早餐未呀?

之後,洗頭妹親自幫我著袍,我仲feel到佢搵個心口撞我添

一路洗,佢問我:個頭痕唔痕呀?唔使怕醜架喎

我話:痕又點?

佢話:痕咪R囉,嘻嘻

洗到半路,一路按頸,佢又話:你都幾硬架喎

我話:我keep住硬

佢話:係呀?咁要放鬆下啦

到洗完,坐返埋位,佢又問:要唔要同你吹呀?

我問:吹what?

跟住佢紅到面哂。。

我想問到底呢個MK洗頭妹係咪有咩暗示?

網友回應:

柾木天地 :院長呢排冇食藥。。

大俠 :洗頭妹定洗頭仔?你識分辨至好喎

PinkPanther :痴撚線

孖芝牛堡 :邊度有洗頭妹X呀?個頭剪得好唔好唔係重點,反正剪完都係柒,最重要有洗頭妹

新しいRaichu :洗頭妹多數MK妹,冇乜興趣

蘿蔔絲脾耳 :條MK妹一定係有暗示,俾負皮我既一定係葡萄撚,話我FF一定係未試過有女暗示既毒撚

K.Bryant BB :你毒撚一個有咩做啫?

向特首說fuck :佢問你吹唔吹頭咋柒頭


來源 source: http://ww.share001.org
鍾意就快D Share啦!