掃呢頁CODE去手機

2016年7月29日 星期五

「人渣」周永恆WhatsApp對話流出 _-,WhatsApp,周永恆,

自認「人渣」的周永恆(Roy)今年初搭上34D跳唱組合O.M.G.成員黃芊詠(Cherie),本刊早前已爆出二人曾互相推撞兼嗌分手,但火速和好,當時Cherie亦向本刊承認:「畢竟一齊住,生活上細節會有拗撬,我哋成日嗌分手,轉頭又冇事。」話口未完,火爆的二人近日再嗌分手,本刊收到兩人於週二(24日)凌晨二時多的WhatsApp對話,當時周永恆說:「我無食冰,X很多地方合法的。」又辱罵女友是「出賣X ...


自認「人渣」的周永恆(Roy)今年初搭上34D跳唱組合O.M.G. 成員黃芊詠(Cherie),本刊早前已爆出二人曾互相推撞兼嗌分手,但火速和好,當時Cherie亦向本刊承認:「畢竟一齊住,生活上細節會有拗撬,我哋成日嗌分手,轉頭又冇事。」話口未完,火爆的二人近日再嗌分手,本刊收到兩人於週二(24日)凌晨二時多的WhatsApp對話,當時周永恆說:「我無食冰,X很多地方合法的。」又辱罵女友是「出賣XX的少女」、「唔小心食到明星的X」。而心灰意冷的Cherie則指Roy的每句說話令二人「感情去到盡頭」,更說:「您好嘔(噁)心。」

「人渣」周永恆WhatsApp對話流出

周永恆近來出親活動都同女友黃芊詠孖公仔,狀甚甜蜜,不過人後就曾被影到兩人當街疑似動粗兼嘈交,情侶有拗撬確實好平常,但嬲起上嚟都要注意言詞㗎。據《e+娛樂》刊登的WhatsApp對話截圖,周永恆疑辱罵黃芊詠出賣肉體,更說:「你大可因為我加價了。」真係難聽過粗口!任何女仔聽到都會嬲啦,點知昨日兩人又再恩愛合體,認真奇情。

《e+娛樂》報道中登出一段疑似周永恆(Roy)與女友黃芊詠(Cherie)的WhatsApp對話,Roy指自己冇吸食冰毒,又辱罵Cherie:「我死都不會為錢出賣XX,你只是因為大使出賣XX的少女,唔小心食到明星的X ……你大可因為我加價了。」女方就鬧Roy講每句說話都將感情迫到盡頭,嘩!盡頭喎,係咪即係分手喇?原來又唔係。

攬實女友曬恩愛

昨日失驚無神升呢做娛樂公司業務總經理的Roy又拖住Cherie出席電影《男神最痛》宣傳活動,攬到實曬,講到WhatsApp內容時,他說:「嗰啲對話我乜都冇,肯定唔係我哋。近排我媽咪都收到4、5個唔同女士,用女朋友頭像嘅WeChat帳號Add佢,好多個「Cherie」出現,你估分身術咩?」咁不良嗜好呢?Roy一樣否認,並指:「邊個唔知我04年犯過毒品嘅錯誤?我依家有八嚿腹肌,點會掂嗰啲嘢?工作咁忙亦都唔需要咁做。」有八嚿腹肌就唔吸得毒,呢啲咪神邏輯囉!


來源 source: http://ww.share001.org
鍾意就快D Share啦!