掃呢頁CODE去手機

2016年7月29日 星期五

今朝我收到女朋友個信息: 「Hanson,我有左……」 _-,

今朝我收到女朋友個信息:「Hanson,我有左……」連同一張驗孕棒既圖,我當堂好似比雷劈咁,仲嚇到咇左小小屎汁出黎。事源發生係琴晚,我女朋友佢突然話好想見我,又話咩準備左啲驚喜,補祝情人節,咁我聽到固之然開心,著我套戰衣等女朋友收工果晚佢著到成隻雀咁著左條紅色既長裙,身材姣好,神情嫵媚。係男人都為之動心[bomb]食完晚餐,我地就開始食正餐,上左間酒店BangBanglikeGorila……果晚佢 ...


今朝我收到女朋友個信息:

「Hanson,我有左……」

連同一張驗孕棒既圖,我當堂好似比雷劈咁,仲嚇到咇左小小屎汁出黎。

事源發生係琴晚,我女朋友佢突然話好想見我,

又話咩準備左啲驚喜,補祝情人節,

咁我聽到固之然開心,著我套戰衣等女朋友收工

果晚佢著到成隻雀咁

著左條紅色既長裙,身材姣好,神情嫵媚。

係男人都為之動心 [bomb]

食完晚餐,我地就開始食正餐,

上左間酒店

Bang Bang like Gorila……

果晚佢仲話可以唔洗帶套,

補償番情人節果日無陪到我咁。

咁男人聽到唔洗帶,就緊係爽過王喜搽白花油啦,

我二話不說就係咁啪。

啪到咁上下,我FEEL到黎泥料,咪想蚊番出黎交貨沖涼走人。

點知我條女拿對腳夾住我條腰,唔比我蚊番出黎,

而我D兄弟如箭在弦,收唔番,

有如山洪暴發,全部交哂入去。

我相信我當時神色應該係咁:

完事之後,我女朋友點左支事後煙:

「傻豬,無事既,今日係安全期,唔會有野。」

直到今日,我先知我中左伏。

所以奉勸天下間所有男人。

帶左頭盔,先好上馬……

[email protected]


來源 source: http://ww.share001.org
鍾意就快D Share啦!