掃呢頁CODE去手機

2016年7月29日 星期五

係我玩緊《Pokemon Go》既時候, 女神比MK仔... _-,女神,Pokemon,

女神既定義係咩?靚?大波?多兵?我唔知道……但係對我而言,個處唔係比自己既女,根本無資格做女神!佢只係一個女人……講起就流馬尿是咁的:身為兵仔既我為左保住女神個處,就梗係提早一個星期約女神去街嫁啦!呀!點知賓舟過後無艇撘。有個MK仔已經約左女神食飯……仲要係九龍塘附近食,呢次真係MK仔之心路人皆Hi。咁我作為一隻稱職既兵仔,呢獲野我決定攬上身。我話知你係陳浩南,我女神隻豬我保硬嫁啦!你敢郁佢一條毛 ...


?????Pokemon Go????, ???MK?...

女神既定義係咩?

靚?大波?多兵?我唔知道……

但係對我而言,個處唔係比自己既女,根本無資格做女神!佢只係一個女人……

講起就流馬尿 是咁的:

身為兵仔既我為左保住女神個處,就梗係提早一個星期約女神去街嫁

呀!點知賓舟過後無艇撘。有個MK仔已經約左女神食飯……

仲要係九龍塘附近食,呢次真係MK仔之心路人皆Hi。

咁我作為一隻稱職既兵仔,呢獲野我決定攬上身。

我話知你係陳浩南,我女神隻豬我保硬嫁

你敢郁佢一條毛我實十倍奉還

夜晚偷入你屋企幫你個頭做雷射,永世都無得生頭髮!

咁好啦,果晚我6點已經係女神屋企樓下部住,好似特攻咁,

今次我既任務就係保住女神個處……

我坐左無耐,女神就出現啦,突然有架波子渣入黎,女神仲上左架波子TIM

Hi,咁我就即刻上的士追「的士佬!同我跟住前便架波子!車牌係DH8964!」

的士佬:「呀SIR,搞緊單大野呀?!」

我焦急咁講:「係呀!你再唔快D搞出人命嫁啦」

個司機即刻好驚,踏行油

之後佢地就係BOOK左既餐廳食飯,而無BOOK檯既我就好專業咁係出便食風

我已經無時間思考係呢間高級餐廳食野要幾多錢,我只係知道

心好痛

望住女神同個MK有講有笑,你一啖我一啖。而我……就坐係出便既長椅攬住自己保暖:-(

慘過屎忽成世插住碌棍。

佢地食完飯已經十點幾,呢2個鐘頭既一餐飯,令佢地之間既關係增進左幾多?

令我同女神既距離,又拉遠左幾多?

望住佢地牽住左既手,我明白到女神已經比人私有化左

「到底,女神隻手暖唔暖既呢?」

行左無耐佢地拖住手,慢慢走入去理想酒店……

我就緊係即刻跟啦,

MK仔:「要520號房呀」

女神甜絲絲咁講:「好衰嫁你」

望到呢一幕我真係興過火屎

兵仔既鬥志再一次燃起 ‪

我好型咁走上櫃檯:「要521號房呀唔該!」

點知Reception條友好奇怪咁問:「一個人呀?」

呢一刻我真係爆,佢呢條問題好似問緊郭富城本人佢幾高咁……

「係呀!Hi Auntie!」

佢見我咁惡,就快快手比左條匙我上房。

上到房我已經計劃好哂,我將耳仔靠住520門口

聽下入便既動靜,等個MK仔沖涼我就即刻踢門沖入去帶女神走

聽左5分鐘左右,Hi!Hi Hi我聽到女神既低喘聲。

佢仲嬌嫡嫡咁講:「我第一次,對人家溫柔D。」

亞太區有一天成為亞太區你個街!涼都唔沖成身臭就黎?!

我呢個時候已經好嬲:-[ 亦都好傷心,悲憤交集

我個時個樣應該係咁:

我當時內心好糾結,諗緊撞唔撞入去

撞:女神會好嬲,我同佢連朋友都無得做。

唔撞,女神隻豬就咁無左。

但係…當我決定好既時候,所有野已成定局,

我聽到女神既呻吟聲仲有啪啪聲,

「啪…啪啪……啪啪啪啪啪啪……」

每一下等於係我個心度吉一刀咁,

一切已經太遲

而我就掉空左521號房,拖住沉重既身體番屋企,亦都係度諗:

「如果我早D約女神,今日,係520號房既,會唔會係我呢?」

行樂要及時,追女更要及時

原作:[email protected]


來源 source: http://ww.share001.org
鍾意就快D Share啦!