掃呢頁CODE去手機

2016年7月23日 星期六

香港的士佬真係世界級痴線! 我有真人真事例子!!! _-,

是咁的根據黃子華既十八區的士理論:同一區係唔應該搭的士既我當然冇咁做啦,我係荃灣區-德士古道麥當勞對面馬路上車直去葵青區-青衣城但司機一路上係咁細細聲自言言語講:咁人多死又唔見你死我唔明我到底做錯左啲咩,我仲一路以為我聽錯到左總車費:31.6我比左52蚊,同仲佢講4毫子唔洗找,費事同佢大玩心理戰佢竟然找返2個5蚊同5個2蚊比我我心裹面真係屌一聲,不過算啦一閂門走果陣佢突然開窗大嗌:咁多人死又唔見你 ...


是咁的

根據黃子華既十八區的士理論:同一區係唔應該搭的士既

我當然冇咁做啦,我係荃灣區-德士古道麥當勞對面馬路上車直去葵青區-青衣城

但司機一路上係咁細細聲自言言語講:咁人多死又唔見你死

我唔明我到底做錯左啲咩,我仲一路以為我聽錯

到左總車費:31.6

我比左52蚊,同仲佢講4毫子唔洗找,費事同佢大玩心理戰

佢竟然找返2個5蚊同5個2蚊比我

我心裹面真係屌一聲,不過算啦

一閂門走果陣佢突然開窗大嗌:咁多人死又唔見你死

真係嚇死我,到底我做錯左啲咩?

----------------------------------

上次有個的士佬打手話的士拒絕過海係好合理

因為阻人交更

我屌你 又要我截過第二架的士 搭得的士有唔少都係因為趕時間架啦 咁搞法 又要遲到 又貴過小巴巴士 我洗撚搭的士呀?

d仆街的士佬 遠又屌近又屌 不如你掛個牌話想去邊

轉做專線的士啊笨

機場去紅磡要8000蚊?

今朝凌晨2點幾,有個洋腸由機場打的去紅磡,下車嘅時候盛惠8000大元!』

洋腸問返酒店職員先至發現自己疑似受騙。毛毛問過啲的士司機,計埋30蚊過橋費再加每件行李5蚊嘅行李費,唔塞車嘅話正正常常大約都係200零蚊有找嘅,應該。

至於點解呢個洋腸程車要成8000蚊,即係足足多咗成40倍?


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!