掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

醒啦喂!TOP10特徵 「條女當你係兵炸 , 玩緊你呀!!!」 _-,

[隱藏]一直以來同女朋友嘅關係都係唔太穩陣,有時仲會發現佢會講下大話,令你曾經有一刻諗過不如同佢分手?其實你有冇諗過,自己有可能係比對方玩緊,對方一直都有背住你偷食?想知道對方係唔係呃緊你,比綠帽你戴?或者你就應該留意下對方有冇出現以下10個狀況……1.成日突然放飛機明明今日約左佢,點知去到約會嗰一日嘅晏晝佢先至嚟話唔得閒?如果佢好多時候都係咁,直情係當你無到,意味左覺得唔需要花時間喺您身上咁。假 ...


[隱藏]

一直以來同女朋友嘅關係都係唔太穩陣,有時仲會發現佢會講下大話,令你曾經有一刻諗過不如同佢分手?其實你有冇諗過,自己有可能係比對方玩緊,對方一直都有背住你偷食?

想知道對方係唔係呃緊你,比綠帽你戴?或者你就應該留意下對方有冇出現以下10個狀況……

1. 成日突然放飛機

明明今日約左佢,點知去到約會嗰一日嘅晏晝佢先至嚟話唔得閒?如果佢好多時候都係咁,直情係當你無到,意味左覺得唔需要花時間喺您身上咁。假如喺一段關係開始嘅時候,對方已經無將您放喺第一位,咁您應該估計到去到後期,情況只會係更差。

2. 經常撩其他男仔搭訕

根據兩性關係及心理學家說法,對比起一個人嘅言語,一個人嘅行為其實係更能夠反映出佢地嘅心理狀況。因此就算你另一半講到有幾愛您都好,假如您發現佢有經常撩其他男仔搭訕嘅習慣,餐廳侍應、您嘅朋友皆是,或者您就要加倍留神可能有人做緊你地嘅第三者。

3. 從來都無上過佢屋企

如果您已經同佢拍左拖兩三個月,但每次提議話上佢屋企嘅時候佢都總係有藉口推左您嘅請求,咁你就要首先諗下佢嘅處境,例如佢係唔係一個好亂嘅人怕人見到佢間屋唔整齊,定抑或有其他roomate驚影響到人咁。但假如無啲咁嘅顧慮,咁你就要小心睇下自己究竟係唔係做左第三者都唔知,自己嘅另一半屋企根本就放曬有關正印嘅物品,所以先唔比你上去。

4. 唔比你認識佢嘅朋友同埋家人

同一樣道理,假如你地兩個已經一齊幾個月,對方都經常搵藉口唔想比你認識佢嘅屋企人同埋朋友,咁就有機會代表佢有所隱瞞,唔想比佢嘅家庭或者朋友圈知道你嘅存在,費事揚開你係佢第三者嘅消息。

5. 唔同你影相

初初同你起埋一齊唔影相,或者係因為關係未算穩定所以就費事咁快公開,避免比社交網絡嘅朋友問長問短,好鬼尷尬。但如果佢長期都係咁嘅時候,咁可能佢其實係另外同有另一個伴侶,要瞞住佢同你嘅關係。

6. 來電顯示比佢改左做另一個名

發覺你打比佢嘅事後,電話顯示個名竟然完全唔係係個名黎?仲要嚴重到佢將你個名改成左一個女仔名?咁你首先就要諗下自己有冇曾經同佢開玩笑,個名係唔係真係同你地有聯繫先。如果無嘅話,咁你最好就問清楚佢嘅用意,搞清楚番成件事。

7. 親熱過後趕住番屋企

每次親熱過後,另一半都好似滾水燙腳咁,即時急急腳執番D衫褲走人?咁其實亦都顯示出佢唔想多花時間喺你身上,想喺達成自己目的之後快啲離開現場。同樣地如果發生咁嘅情況,您都係試下以試探嘅方式問下佢點解會咁做較好。

8. 永遠唔會將您稱為男朋友

雖然兩個人關係已經穩定落嚟,但佢都係唔肯喺人地面前表明您地嘅關係,稱呼您為佢嘅男朋友?咁其實就意味左佢地仲考慮緊應唔應該同你喺埋一齊,有住「騎牛搵馬」嘅心理。

9. 忽冷忽熱

呢幾個月佢就同你糖痴豆咁形影不離,下一個月佢就無端端幾個星期都唔會搵你,就連短訊一個都無,但就話只不過想有啲私人空間,並唔係想同你分手。咁樣嘅表現其實就代表左佢地都好質疑自己應唔應該同你走埋落去,無論對自己定對您都無咩信心。

10. 從來唔講將來

如果你同對象只係拍左拖幾個月,當然就唔會希望對方咁快同你講將來,但相反假如你地已經喺埋一齊一段時間,佢都對將來隻字不提,甚至係迴避嘅話,咁就可能代表左佢地未諗清楚到底係咪要同您長久喺埋一齊,關係仲存有很大變數。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!