掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

Paul發狂數家強 「我冇咁惡毒嘅兄弟」 _-,Paul,家強,黃貫中,

Paul發狂數家強 「我冇咁惡毒嘅兄弟」
今年是樂隊班霸Beyond成立30周年,下月30日更是主音黃家駒逝世20周年的日子,黃貫中(Paul)和黃家強卻由兄弟變仇人,決裂收場,前晚Paul連發三段微博,發狂怒轟家強五宗罪,昨日Paul接受本報記者電話訪問,更爆粗鬧家強抹黑他:「我冇咁惡毒嘅兄弟!」葉世榮對他們的罵戰冇感覺,Beyond的光輝歲月只成追憶。踏入6月,是Beyond靈魂人物黃家駒的生忌和死忌月,成員黃貫中和黃家強卻在這時候在 ...


今年是樂隊班霸Beyond成立30周年,下月30日更是主音黃家駒逝世20周年的日子,黃貫中(Paul)和黃家強卻由兄弟變仇人,決裂收場,前晚Paul連發三段微博,發狂怒轟家強五宗罪,昨日Paul接受本報記者電話訪問,更爆粗鬧家強抹黑他:「我冇咁惡毒嘅兄弟!」葉世榮對他們的罵戰冇感覺,Beyond的光輝歲月只成追憶。

踏入6月,是Beyond靈魂人物黃家駒的生忌和死忌月,成員黃貫中和黃家強卻在這時候在微博引爆連場罵戰,兄弟情正式決裂!事緣上周四有記者在微博上載跟家強合照,Paul埋怨家強跟「毒人」一夥,無辜被牽連的家強不忿留言:「他永遠是對的,我不申冤,我死不瞑目!」前日Beyond的前經理人Leslie都加入戰團,在微博發六篇文章「Beyond30週年的意義」踩多家強一腳,叫家強做小強,他寫道:「你的兄弟們對你一直真的非常《好好》,希望你會《好好》反思,不要再跟歌迷說自己很善良,我看了也想吐。」結果再挑起Paul的神經,以前一直不承認Beyond不和的他,前晚連發三段微博狂轟家強。

「有嘢嗰個係佢」

昨日Paul接受本報記者電話訪問,他連珠炮發說:「我冇反面,前排喺銅鑼灣見到佢有傾有講,係佢面對面冇同我講有演唱會,上次我同記者鬧交,佢唔幫我唔緊要,係網友話佢買手錶、唔讓座,微博上幾百萬人講,我都係引述,一隊band冇乜唔講得,佢夠話我解散Beyond,佢話我喺band裏面冇資格,對住我同世榮講,講真我30年嚟對香港音樂有貢獻,唔好搞我,我默默做音樂,我死咗唔使拜我。」

怨氣沖天的Paul埋怨被家強抹黑:「我同家強絕對冇嘢,我行得正企得正,有嘢嗰個係佢,上個月銅鑼灣見到,點解唔當口當面叫我撐佢演唱會,話問我攞合照冇覆?合佢老×,唔好欲加之罪砌我,大家玩幾十年band,佢屋企彈支吉他都係我㗎,你話我㷫唔㷫?我對住個天講,佢冇問我攞相,或者佢唔想我去佢演唱會,或者佢覺得紀念Beyond冇我份,佢做好自己嘢,唔好踩我。」問跟家強是否冇兄弟做?Paul勞氣說:「我冇啲咁惡毒嘅兄弟!」Paul透露準備做巡唱,他有自己方式悼念家駒,他再寸家強:「佢係我好兄弟家駒細佬,我有責任要照顧佢,如果佢要請我去演唱會應承,但50歲仲扮委屈,仆街,做好音樂先,《年少無知》受歡迎唔係我。」

「我和世榮怒了」

其實前晚Paul連發三段微博開名狂轟家強:「家強……我有甚麼得罪你,男人老狗,那天和你面對面,你居然對演出及照片隻字不提,現在還用五毛去攻擊我,對你的『個唱』真的有幫助?撫心自問,你再抹黑我,你的音樂也不會進步的,你其實需要的是對我和世榮的信任。」

Paul發狂數家強 「我冇咁惡毒嘅兄弟」

■Beyond前經理人Leslie(小圖)上載家駒和世榮的舊照,並叫家強好好反思。

Paul發狂數家強 「我冇咁惡毒嘅兄弟」

■世榮(中)寫歌悼念家駒,不想介入家強(左)和黃貫中的是非

Paul發狂數家強 「我冇咁惡毒嘅兄弟」

■Leslie在微博上載87年Beyond合照,感慨謂看到這張相只覺欷歔。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!