掃呢頁CODE去手機

2016年4月7日 星期四

男朋友成日玩失蹤...完全冇交帶! _-,

我同男朋友一齊差不多四個月

(網上認識,傾左幾個月先見面)

我係學生,佢出黎做野

佢平時要打ball + 反工,陪屋企人(算忙)

見面時間不多,最多一星期兩次

試過兩個星期無見..

一開始已經覺得佢個人0交帶,又成日唔聽電話

成日話自己好攰,唔覺意訓左

有同佢討論過呢個問題,但好左1,2日又回復返

我同男朋友一齊差不多四個月(網上認識,傾左幾個月先見面)我係學生,佢出黎做野佢平時要打ball+反工,陪屋企人(算忙)見面時間不多,最多一星期兩次試過兩個星期無見..一開始已經覺得佢個人0交帶,又成日唔聽電話成日話自己好攰,唔覺意訓左有同佢討論過呢個問題,但好左1,2日又回復返你點鬧佢,點發脾氣都可以無反應對住佢我已經心淡....所以我成日問佢係咪愛我,係咪想一齊佢口講話鐘意同緊張我,但全部無行動 ...


你點鬧佢,點發脾氣都可以無反應

對住佢我已經心淡....

所以我成日問佢係咪愛我,係咪想一齊

佢口講話鐘意同緊張我,但全部無行動

到呢排,我地冷戰緊,無講過電話

呢幾日見住佢長on whatsapp

我就問佢點解成晚長on, 佢答我唔知

係whats app問題,我心諗你呃鬼食豆腐呀

因為我想認真大家坐底傾下,修補下關係

所以想約佢出黎....

點知打極電話都唔聽

狂text佢,見住佢online都唔應

我好忟好燥,我自問好緊張佢

成日因為佢情緒大起大跌

我對住佢好無安全感,可能因為上網識

我成日都唔信佢

好唔開心, 但又唔捨得同佢分手

希望各位sis俾下意見

更新,佢今朝應返我

話佢訓左.....會唔會訓成日呀

我無回覆佢

再更新,

雖然之後有whats app返我

佢完全hea應我,鐘意應就應

問佢幾時有時間見我,唔應!!!!

問佢點解甘冷淡,唔應!!!!

同埋成日on whats app, 擺明溝緊第二條女啦

但又未溝到咪keep住我呢個所謂女朋友

忍銀夠,分手!!!!!!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!