掃呢頁CODE去手機

2016年4月7日 星期四

真心覺得35歲以上既單身男真係無乜幾多係正常. 中女們死心吧~ _-,

真心覺得35歲以上既單身男真係無乜幾多係正常. 中女們死心吧~
我係好基層既中女,一事無成但又無咩高要求....亦唔係很急想去識男仔結婚個種.我留意過O的中佬單身男.唔知係咪我見識既人太窄,我見到的都係這些.若你地係中女你會夠敢選他們嗎?睇來過左三十幾都係永遠單身居多了~~中年單身男都係咁:-男既能力非常低,樣唔靚外觀唔靚無錢無咩能力,內外感覺似阿叔伯.係街一望都係低質素怪人個種.佢地一直係度等人對佢有興趣...等真心鐘意佢的人.(外觀和能力低但心地唔太差)- ...


我係好基層既中女, 一事無成但又無咩高要求.... 亦唔係很急想去識男仔結婚個種.

我留意過O的中佬單身男. 唔知係咪我見識既人太窄, 我見到的都係這些. 若你地係中女你會夠敢選他們嗎?

睇來過左三十幾都係永遠單身居多了~~

中年單身男都係咁:

- 男既能力非常低, 樣唔靚外觀唔靚無錢無咩能力, 內外感覺似阿叔伯. 係街一望都係低質素怪人個種. 佢地一直係度等人對佢有興趣...等真心鐘意佢的人. (外觀和能力低但心地唔太差)

- 外型樣子能力已普通麻麻, 但對任何都漠不關心, 唔知唔理.....又係一路等有心人去欣賞佢..(=_=)

- 超級大肥佬大肚腩, 頭頂無頭髮, 臉好多暗瘡又好油. (男人成日取笑女人醜樣身材差, 咁呢O的又點?)

- 被離左婚個心放唔低前妻, 個心重好掛住佢緊張佢/ 或被離左婚唔愛前妻但好掛住對仔女, 成日要求前妻比佢睇仔女 (個心比人食住又掛住仔女, 你敢唔敢接呢些人手尾?)

- 離婚後對前妻子女唔太感覺, 但未離已婚曉得溝人妻婚外情發展幾年, 依家人走曬變回單身(你敢要嗎?)

- 個別很有錢很能力有本事高尚一族去交際人面擴見大世界的又唔會選平民對象. \

所以正常既男人都結左婚, 未結的都係條件很差或離左婚有佷多問題連帶住旳.


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!