掃呢頁CODE去手機

2016年2月20日 星期六

父母反對我同個印度人拍拖...點算.. _-,

我男朋友係印度人,佢原本住新德里,不過黎香港做野,而家係香港某間大公司做高層,果陣係因為公事關係先識左佢,咁傾落大家好夾,好多睇法都差唔多,之後就好順理成章咁係埋左一齊,其實我已經同佢一齊左差唔多3年,但一直都冇同屋企人講,男朋友都好體貼,冇話一定要我地公開關係,不過上次去尖沙咀行街果陣撞到個八婆親戚,同佢打左招呼,佢係我面前就冇乜野講嘅,但好快我同個印度人拍拖嘅消息就傳遍所有親戚都知-.-早幾日 ...


我男朋友係印度人, 佢原本住新德里, 不過黎香港做野,

而家係香港某間大公司做高層,

果陣係因為公事關係先識左佢,

咁傾落大家好夾, 好多睇法都差唔多,

之後就好順理成章咁係埋左一齊,

其實我已經同佢一齊左差唔多3年, 但一直都冇同屋企人講,

男朋友都好體貼, 冇話一定要我地公開關係,

不過上次去尖沙咀行街果陣撞到個八婆親戚,

同佢打左招呼, 佢係我面前就冇乜野講嘅,

但好快我同個印度人拍拖嘅消息就傳遍所有親戚都知-.-

早幾日返左屋企, 屋企人都問我件事係咪真,

我就話係, 仲同佢有結婚打算,

但點知我老豆勁反對, 話唔要有外國佬做佢女婿...

我依家真係左右做人難,

又唔想比男朋友知我老豆唔接受佢, 另一方面又要tum掂個老豆,

唉, 好煩!!

同外國人拍拖有d咩唔同?

我的鬼佬男友BLOG正式開始 :)

第一篇就等我講講同鬼佬拍拖相對於同LOCAL的不同喇!

話哂都係第一篇,今次就講下好處先喇!

每天清晨-- 給你一個甜到漏的Morning kiss, so sweet!

但係與此同時, 請不要忘記我其實未起身,即係比佢攞正牌將我嘈醒 -.-

他們是這樣的, 要表現佢有幾咁愛你, 唔係買你依樣個樣,

係要用佢的行動 Show 比你睇, 比你感受他們的hugs

浪漫得黎又好實際, 依個我覺得因人而異, 不一定所有鬼佬都係咁

話說有一日約左佢食飯, 佢話有野送比我, 估下佢送咩?

冇錯係花, 不過係一整盆的花

佢話唔想D花咁快就死,所以要買一盆可以飬的

實情係....盆花過左冇耐就死左了lol

煮飯仔好鬼識tum 人

話說有時候都會同佢煮返幾味

佢每一次都會同我一齊係廚房, 即使係佢一個人on 居居咁望住我

佢話想enjoy 呢d時間, 同埋要一齊先得, 唔想得我一個人cook wor

我都問過好幾個女性友人, 佢地個個都話煮飯個時成日都係一個人

其中一個女友人叫男友仔洗個蕃茄, 個男人話1個鐘後等佢打完機就黎

女友人白眼都反埋, 陰公鬼, 一個鐘, 飯都煮好喇!

NO SMART PHONE

依個就真係好大分別

曾經試過出去食飯見到一對情侶完全冇眼神交流, 點解?

皆因大家都只顧住同SMART PHONE談情

同鬼佬一齊就真係會少d發生

同人講野做野最好都係一心一意

唔係就比人覺得你唔尊重佢

而鬼佬又真係做到wor!

事實上係有好些的鬼佬都唔係真係咁沉迷高科技野

好多的鬼佬手上仲揸住部古董

沒有對錯, 只不過係唔同人有唔同追求

我常常覺得那些仲用老爺電話的人最型

唔需要下下跟大圍, 我想點就點


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!