掃呢頁CODE去手機

2016年2月20日 星期六

細佬啱啱步入青春期....有啲嘢我真係唔係好識處理 _-,

細佬啱啱步入青春期....有啲嘢我真係唔係好識處理我好少出post,上一次已經係兩年前,嗰陣時仲問大家細佬開始大個,我同阿妹係屋企著衫係唔係要檢點D,但係估唔到咁快佢而家已經變到咁...好傷心...我一直都相信細佬會係好純品..近來我覺得佢有啲古怪,自從屋企轉左用notebook佢就經常呢埋一邊上網,我去睇返history咁梗係比我估中佢上鹹網啦,不過我都知道佢呢個年紀會好奇好正常,我都識做隻眼開 ...


細佬啱啱步入青春期....有啲嘢我真係唔係好識處理

我好少出post, 上一次已經係兩年前,嗰陣時仲問大家細佬開始大個,我同阿妹係屋企著衫係唔係要檢點D,但係估唔到咁快佢而家已經變到咁...好傷心...我一直都相信細佬會係好純品..

近來我覺得佢有啲古怪,自從屋企轉左用notebook 佢就經常呢埋一邊上網,我去睇返history 咁梗係比我估中佢上鹹網啦,不過我都知道佢呢個年紀會好奇好正常,我都識做隻眼開隻眼閉唔會踢爆佢...但係當我一click 入去睇嚇佢睇過啲乜當堂嚇死我...有強姦又有偷窺既變態野.

..我而家真係好擔心佢會由只係對性好奇變成變態..

另外一啲事令到我更驚我既擔心唔止擔心咁簡單。我同阿妹都留意到佢近排會扮嘢唔小心去開我哋啲門,去廁所又試過換衫又試過。

(阿媽以前擔心我哋細個貪玩鎖住自己,所以全屋啲門除咗大門都冇得鎖)而最可怕係我發現佢琴日有個坐檯鐘係佢個袋裏便,佢好少會買呢啲嘢,我覺得個鐘有啲奇怪於是send 張相俾男朋友睇佢話俾我知其實係一部針孔攝錄機.

......我個下真係晴天霹靂...即刻係咁鬧佢點解要買個咁嘅嘢返嚟,佢不斷咁話只係幫朋友去令,聽日就俾人佢自己都冇留意係乜嘢...佢又講到好似好真咁我而家都唔知信唔信佢好....老實講最怕唔係佢影我哋,我最怕係佢唔知出面做啲乜嘢,搞出個大頭佛就真係後悔一世....

除左細佬外,我屋企成屋都係女人,我大我細佬成十年,佢以家十五歲,阿妹就快十八。阿爸好細個已經走咗,阿媽要經常番工,由細到大都係我照顧佢地,尤其係細佬,真係當佢係自己生咁,去到六歲七我都仲有同佢一齊沖涼,老實講佢有乜野未見過

同埋我都唔覺得有人會對家姐自己有興趣....所以我真係唔明點解佢仲要咁做

唔好意思...我一講嘢就長篇大論,成日比人話長氣

但係今次我真係唔知應該點做,有咩方法可以同佢講要檢點D唔好做變態野?

點解青春期d細路咁吾聽父母話?? 反叛期只是部份的原因

一定有一部份細路本質好差, 人品吾合格~不過也有吾少本性係好的~之所以吾聽話係因為同父母關係有裂縫~

好多父母都會鬧d細路, 隔離A班個大文幾叻, 全級第一, 你呢? 我吾係話你要第一, 但你都要俾心機讀書啦, 得果30分, 吾合格, 懶到死, 都冇心讀既, 低分到死~!!! 以後再吾勤力讀既話冇得買玩具/手機/靚3/psp...~!!!

各位父母試想想, 如果你個細路鬧你, 人地李家誠億億聲, 你得個萬零蚊, 大家都係人, 因乜事你會搵得咁少, 真係冇鬼用, 懶到死, 都吾俾心機搵錢既~!!!!

相信好多父母聽到咁樣一定打死d細路都似了~!!! 點解會咁嬲呢??? 其實係因為佢鬧錯左, 你深知道搵錢多否有好多原因, 搵最多錢既人好可能吾係做得最多野最勤力果個~~ 搵少錢俾吾係冇心機搵, 吾鐘意錢~ 有邊個吾想有多d錢享受???

d細路一樣, 有邊個細路吾想攞100分吾想攞全級第一, 如果父母鬧d細路冇心讀書, 情況就像細路鬧家長冇心搵錢~

作為父母一定要好明白, 讀書並吾係單靠勤力咁簡單, 甚至點樣可以勤力都係一個學問~

有部份細路天生係叻係事實, 我認識的某些朋友曾對我說他們睇一陣就明哂堂上既野, 有些更在預習下一個學期既野~以本人為例, 本人數理稍有天份, 也不否認理科科目好容易便取得高分~然而文科科目的分數垃圾至極, 溫極都溫吾入腦, 冇哂心機~所以我好明白好多成績低分既同學, 佢地也有試過盡力將勤補綴, 無奈真係好難入腦, 當心想自己溫多多學到少少, 真係無哂癮了, 仲還有什麼心機溫下去~ 此外有d細路有好多心事, 好似朋友衝突, 愛情失意等等, 加上學業上知道自己天份比人低, 要比人付出多多的努力才有成果, 咁多野困擾下真係咩信心都冇哂, 此時佢地最需要最親既人理解佢地幫助佢地心靈+行動上支持佢地時父母仲吾理子女既苦處, 踩得就踩, 親子關係從此斷裂~

總結, 子女低分吾代表佢地冇心讀書, 吾代表佢地懶, 更可能暗示佢地有背後既心事與困難, 作為家長應該諒解, 多與子女作溝通~


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!