掃呢頁CODE去手機

2021年11月29日 星期一

食蕃薯剝皮驚見「半張臉」 網民一眼認出:咪就係樹人Groot!

upload_article_image
食蕃薯剝皮驚見「半張臉」網民一眼認出:咪就係樹人Groot!2021年11月29日11:00最後更新:11:12睇落又真係幾靚仔。網上圖片天寒地凍又係 ...




食蕃薯剝皮驚見「半張臉」 網民一眼認出:咪就係樹人Groot!





睇落又真係幾靚仔。

網上圖片



天寒地凍又係食個煨蕃薯的好時候,暖笠笠既飽肚又夠晒健康,近日就有台灣網民食蕃薯時,不單啖啖滋味,還吃出一個熟口熟面的「明星臉」出來!

資料圖片



網上圖片

該名網民在FB《爆廢公社二館》上,貼出一張相見到一個皮剝了一半的蕃薯,只見右下方皮還沒有剝完的部分,看起來竟像一張憂鬱的人臉,眉毛、眼睛,甚至連嘴巴的輪廓都清晰可見,本來讓人看得有點「起雞皮」。不過有資深MARVEL迷看到蕃薯後,就覺得超似電影中的角色「樹人Groot」,還笑說原來不是樹精,而是「蕃薯精」。

- 閱讀更多 -





往下看更多文章






本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.bastillepost.com
鍾意就快D Share啦!