掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

【爆氣】伍公子:我屌你啦達哥! _-,林慧韡,達哥,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...








我宜家出街見到警察就驚。

我前度為咗上街,同屋企人鬧翻,差啲被父母趕出街。

有個朋友,平時見面唔多,交流唔多。然後有日我收到消息,話佢被人拉咗。

有個觀眾睇咗我直播一年,佢保釋嗰晚,入直播度開咪,講自己點樣被人拉,邊講邊喊,喊到收唔到聲。

近來我真係好攰,行行下街,沖緊涼,食緊飯,都會無端端流眼淚。

然後我去動漫節,啲人話俾我知,達哥喺後台喊到收唔到,因為嗰日可能係佢最後一場活動。

跟住又有朋友同我講,示威當日佢哋喺屋企睇直播,佢地涼住冷氣,話自己睇到好嬲。

我屌你啦達哥!

其實我唔憎達哥,我係嬲同失望。

而且唔止對達哥,我係對住好多香港人嬲,亦對你地好失望!

我宜家屌曬你地所有人呀!

自由有代價架!

當大家都肯一齊去分擔,個代價就會變得可以承受。

但係,當社會上只有一小撮人肯出嚟,個代價就會顯得無比沈重。

宜家你哋買張餐券就當贖罪券,貼下連儂牆就當做咗嘢,你地究竟知唔知咩叫革命呀?

尤其是啲男人,屌你老母,啲婦孺都行得前過你地呀仆街!

仲有達哥,你以為得你有包袱呀?你咁多觀眾睇你,估下嗰四十幾人入面有冇你觀眾呀?你覺得佢地又有冇包袱?

我係引戰狗呀!但我唔覺得屌你兩句就會Shife Focus,如果一個KOL講兩句,啲人就唔記得遊行,咁政府應該出糧俾我維穩

Shift Focus呢啲藉口,講出嚟,你自己都唔信

屌你老母!

香港人已經輸唔起喇,如果再唔係街上見,咁我地最後惟有獄中再見。




來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!