掃呢頁CODE去手機

2019年6月3日 星期一

【網民熱話】巴打執到實體好人卡... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...












有網民喺 LIHKG 開 PO 話「上個月係街執到張好人卡」,內容大概就是一名女性給男性朋友的感謝信,其他網民看到後,不少人都感到心酸,紛紛表示同情。

給尚謙:

18 歲快樂,終於都到呢一日,你終於可以落酒吧追酒飲!Sorry 正日都淨係陪到你少少時間,遲啲補償返畀你  ♥ 18 歲仔希你搵到自己嘅方向,搵到知道你嘅好嘅另一半!我好期待你嘅另一半會係點  ♥ 希望之後生日我哋都可以陪對方過 ♥ ♥ ♥

By Tsz Ching

03/2019


而「好人卡」的另一重點在背面:

真係好多謝你





MY 樹洞 ♥ ♥

雖然同你講完,我會唔聽你嘅意見,但多謝你不離不棄,以後繼續!

網民認為「樹洞」的意思就是把男方看成傾訴對象,不過也許僅是如此而已。




網民留言:

「my 樹洞, 個男仔想入你個肉洞呀」

「尚謙睇完就扔咗」

「咁鬼多心但好人卡」

「屌! 竟然係實體好人卡」

「9 寫張卡當生日禮物」

「my 樹洞,難聽過粗口」

「從張野睇得出, 尚縑負責找飲酒數」

「尚謙嬲到扔撚咗」

「尚謙係一個好男仔」

「仲要畫咁多心心, 得唔到你個心有鬼用咩」


Source:

https://lihkg.com/thread/1183684


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!