掃呢頁CODE去手機

2019年6月3日 星期一

【攬啜200億陳燿璋】爆港姐何艷娟英國單眼皮學生相 _-,何艷娟,港姐,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...










27歲的何艷娟(Katherine)可說是近年港姐的傳奇人物,2014年當選季軍後,工作量不多,但去年忽然升呢,戀上67歲的澳博營運總裁吳志誠,並入紙申請結婚,但爺孫戀婚姻未夠一年玩完。但何艷娟越戀越富貴,早前又被踢爆與55歲、家族坐擁逾200億身家的陳燿璋(Anson)舞池攬啜,更被讀者影到與Anson去蒲台島拍拖都帶埋媽媽。

日前收到讀者梁先生(化名)爆料,提供3張聲稱是何艷娟17、8歲在英國讀書時期的學生相。相中人與何艷娟有八成相似,但單眼皮,臉圓圓,而且鼻樑沒有現在般高直。梁先生說:「張相係2008年6月喺英國時影嘅,嗰時佢(何艷娟)住學校宿舍,佢一直都好唔鍾意自己嘅超級單眼皮,仲有個鼻唔夠高,成日睇住范冰冰啲相。放完暑假9月飛返英國,就變咗雙眼皮,有冇整容我唔知,但個鼻真係比以前高咗,可能係化妝效果或P圖」

另外兩張相是學校運動日,當時所有學生都穿上運動裝,梁先生續謂:「佢以前英文名叫Katie,平時都有幾個華人觀音兵埋身,但個個正正常常着件運動衫,係佢就摺低條運動褲,露吓腰騷啲肉出嚟,派軍糧畀佢啲兵。」梁先生表示曾聽過何艷娟自取外籍女同學的化妝品,操行麻麻,但讀書成績不俗。

以短訊聯絡何艷娟,問是否有整容,還是化妝技巧令自己變靚?但至截稿前仍未回覆。其實看回何艷娟一些舊照,確實是女大十八變,五官越大越精緻!她在參選港姐前一年,即2013年,當時讀港大法律系Year 4的何艷娟便參加了《FACE周刊》舉行的UStar大專校花校草大選,並被選為「網上人氣UStar Girl」。重溫當時的樣貌,何艷娟已有好深的雙眼皮,但圓圓的臉蛋,與現在瓜子口面有好大分別,而其中一個OL造型,更有點像年輕版的康華。

在北京出世的何艷娟,媽媽是北京人,爸爸是香港人,兩個月大時來港生活。何艷娟的餅印媽媽一直好努力培育愛女成才,曾有報道指何艷娟被媽媽安排到英國讀高中,但何艷娟覺得媽媽「夾硬嚟」,有一段時間非常反叛,經常逃學和走堂,被老師罰留堂。但一次在長途電話中隱約聽到媽媽偷泣,令她好心痛,她便決心考好成績,最終在香港大學法律系,以三級榮譽畢業。

2014年港姐,(左起)亞軍王卓淇、冠軍邵珮詩和季軍何艷娟。


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!