掃呢頁CODE去手機

2018年1月18日 星期四

極品港女性格,睇睇你條女又中左幾多樣?(都唔中嘅就真係娶得過…) _-,港女,

極品港女性格,睇睇你條女又中左幾多樣?(都唔中嘅就真係娶得過&)
  1.嫌三嫌四,唔食呢樣唔食個樣,問佢食乜會話你冇主見2.永遠遲到,但係佢最憎人遲到3.永遠唔俾我同女仔whatsapp,自已收埋唔知幾多兵4.自己 ...


 

 

1. 嫌三嫌四, 唔食呢樣唔食個樣, 問佢食乜會話你冇主見

2. 永遠遲到, 但係佢最憎人遲到

3. 永遠唔俾我同女仔whatsapp, 自已收埋唔知幾多兵

4. 自己做錯野要我認錯,仲要氹番佢,我做錯野都要氹番佢

5. 外表鬼妹性格, 內裏唔open

6. 要無時無刻陪住佢, 唔係發你脾氣

7. 永遠相機食先, 食餐飯都要影幾十萬張, 之後仲要我幫佢影十萬九千張相再sd俾佢啲兵加post ig

 

 

 

8. 永遠對住我先發脾氣, 係fd面前扮到好開朗

9. 永遠都要試新野,唔試會俾說話你聽

10. 成日望靚仔鬼佬, 但係接受唔到男朋友望女仔

 

 

11. 我唔得閒就要陪佢, 佢唔得閒就一定唔可以打擾佢

12. 成日覺得係世界焦點, 出街成人覺得人地會望佢

13. 食完野永遠唔會主動俾番錢(仲話自己鬼妹性格)

14. 鐘意拎我做出氣袋

15. 一出汗就起哂鋼,發脾氣

16. 老馮要我帶紙巾

 

17. 又要貪靚,成日係話好肥,又唔去做運動

18. 要求男朋友呢樣個樣, 男朋友永遠唔可以要求咩

19. 見到鬼佬就即刻鬼妹性格, 對住你就港女性格

20. 好鐘意喺 ig, fb哂到自己有幾獨立, 有幾有taste去咗邊到玩, 邊到食野

21. 唔准男朋友放屁,但係自己可以放屁

 

 

 

 


鍾意就快D Share啦!