掃呢頁CODE去手機

2017年6月29日 星期四

港男芭提雅「靈異」之旅,第2日更恐怖… _-,

港男芭提雅「靈異」之旅,第2日更恐怖&
本人已經第五次去泰國芭提雅,今次人數最多,有七個人。之前去咁多次都無事發生,但今次人多就出事喇。七個人入面,有三個唔系太熟,佢地最尾三日後JOIN的。 ...


本人已經第五次去泰國芭提雅,今次人數最多,有七個人。

之前去咁多次都無事發生,但今次人多就出事喇。

七個人入面,有三個唔系太熟,佢地最尾三日 後JOIN的。為左遷就呢三個人,我地中途轉左間較便宜的酒店。

之前個間酒店價錢比較貴,但真系好靚,露台一跳出去就系泳池。

呢間S字頭酒店,一入到房我第一句就 :「咁X污糟ge!」

牆角遍布蜘蛛網,家私擺設全部都好舊,個網頁仲話2012落成,點睇都起碼有三四十年。

但無辦法,因為已經比哂錢。

我地四個自己友住5樓,四房相連的,而佢地三個住4樓 就分別住獨立房。

七個人,七個都系男仔,如果同你講七個男仔去芭提雅只系遊山玩水,咁你都一定唔會信。無錯,所以我地預左一定會有艷遇,就每人一間房。

入夜之後當然系去飲酒溝女,雖然而家比起韓仔系輸蝕d,但離港後都仲有一定魅力ge。

一覺訓醒,聽到房出面吱吱喳喳,心諗咁早就系度講賽後報告。

行出廳,見到佢地個個面青青咁,原來唔系講賽後報告,系講緊琴晚的靈異事件.....

1==============

見有男又有女系度,應該有講有笑,但系佢地個個面青青,究竟琴晚發生咩事,,,,,

後JOIN 個三位住系4樓,分別系401,402,403 號房。

住系401號房個位朋友系 攝影師,佢飲完野番到酒店第一時間就沖涼。

可能因為酒店殘舊原因,道廁所門關唔埋,點都會有條小小空隙系度。

港男芭提雅「靈異」之旅,第2日更恐怖&

佢話:「反正都系自己一個,咁我唔理照沖涼喇,但系沖衝下,唔知點解總系覺得間房度有個人行來行去。」

因為有條空隙的關係會見到廁所門外的房燈,但就又光又暗咁樣,眨下貶下,就好似有個人系廁所門外 來回咁行來行去。

佢話:「當我沖完涼望住條空隙,個燈仍然眨下貶下,仲要愈眨愈快,唔系行來行去咁簡單,應該直頭系飄緊,,,,

果一刻,其實我都唔系太驚因為我重未遇過呢d事,我鼓起勇氣一手打開門,

發現咩人都無。但當我行出廁所第一步....耳邊竟然傳來一把女仔聲.....仲要聽得非常清晰......說了一句泰文」

因為攝影師唔識泰文,所以個一刻唔知意思系咩,仲諗會唔會系自己錯覺。

我地問: 「咁你記唔記得類似個音系點?」

因為住系403號房個位朋友,佢系泰國通,佢住左系泰國8年,應該會知道意思系咩。

攝影師: 「我記得系3個音,好似系 "預亨亨" 」

泰國通頓時面色一沉: 「個把女仔聲會唔會系講緊"yuu kaang kaang"」

我地問: 「即系咩意思?」

泰國通:「意思即系........"系你隔離".....」

2==============

"系你隔離".....我地個個望住位攝影師。

攝影師因為以為系自己錯覺,所以冷靜下來吹個頭就訓覺了。

訓左一陣訓唔著,拎左部macbook 出來執相。

佢執相執到太約凌晨三點幾到,突然部電視機自動開著左,個音量仲要系開到最大。

果一刻佢真系嚇親,直接拔左電視機個插頭。講到呢度.....

403號房位泰國通話:「唔系咁邪呀,我房部電視半夜都自動開著左.....」

我地即刻問住系402號房位 型男髮型師:「琴晚有無咩事發生,電視有無自己開著??」

髮型師:「無wo...無事發生wo..」

因為佢靚仔原故,琴晚確實有艷遇,帶左位泰妹回來。

泰國通用流利的泰語問位泰妹琴晚有冇發生咩事....

位泰妹即時苦笑.....

港男芭提雅「靈異」之旅,第2日更恐怖&

泰妹話:「雖然我第一次來呢間S字頭酒店,但都聽過唔少傳聞。

琴晚訓覺果陣,除左髮型師呼吸聲之外,我仲好似聽到另一把呼吸聲。

小小醉唔太肯定,但系......

訓訓下,感覺有人用手摸緊我對腳,仲要用雙手慢慢摸上去。」

個泰妹做埋個動作示範,就算聽唔明都知道佢講緊咩。

泰國通繼續幫泰妹翻譯:「我用張被遮住自己個頭,唔敢望,但感覺雙手就愈摸愈上,諗緊會唔會系髮型師手多多

一揭起張被....床尾咩都見唔到....只見髮型師熟睡中...仲要隔得幾遠下....」

聽完我心諗會唔會咁邪呀,雖然我住5樓房相連,但系尾房來,仲有兩日點捱呀....今晚點都溝番個泰女番黎同我訓


鍾意就快D Share啦!