掃呢頁CODE去手機

2019年8月30日 星期五

大J搞831見面會 可能係銅鑼灣天后中環金鐘 _-,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...










聽日就係8月31日,一年一度既暑假又完喇~

拍片放上網今年都已經第7年,有一樣野我到今日都未做過,就係搞【觀衆見面會】!

點解一路都唔搞呢?其實我講過好多次,因爲我重來都唔覺得拍片放上網就係什麽網絡紅人,有咩咁特別,只不過係一個多DD人認識既街坊~

不過難得今年8月最後一日係weekend,又有好多觀衆要求我搞,所以係時候喇~!

不過場地安排點好呢?呢個真係大問題…

而家我YouTube有81萬7千個觀衆,我assume有1成人會出黎,都成8萬人wor… book大球場都裝唔曬…

所以唯有係室外搞喇!

聽日下午我會係港島區各處出沒,可能係銅鑼灣,可能係天后,可能係中環,可能係金鐘… 就睇下你好唔好彩見到我喇~

聽日,8.31!

港島見!

#你明白了嗎 #831 #不見不散 #無不反對通知書

#粉絲見面會 #野生捕獲


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!