掃呢頁CODE去手機

2016年5月28日 星期六

唉 好唔開心 女友隻腳好臭 _-,

夏天,為大地帶來美腿。但夏天,亦係小弟最煩惱既季節事關小弟係一名腳膠女友既腳趾仔又pink又小巧就公認架啦咁我就不必多講每次女友除完鞋我都會放佢對腳落我大脾然後捽下佢D腳趾玩下佢腳板底咁但一到夏天女友隻腳就會出好撚多汗(但佢其他部位好少汗:P搞到隻腳好撚臭臭成點呢?大概就係D咸酸菜加咸魚發酵十年左右散發出既氣味老實講雖則係一名腳膠但臭腳真係唔岩我:-(女友琴日黎左我屋企咁我就養左隻哥基狗叫cat因 ...


夏天,為大地帶來美腿。

但夏天,亦係小弟最煩惱既季節

事關小弟係一名腳膠

女友既腳趾仔又pink又小巧就公認架啦 咁我就不必多講

每次女友除完鞋 我都會放佢對腳落我大脾

然後捽下佢D腳趾 玩下佢腳板底咁

但一到夏天 女友隻腳就會出好撚多汗 ( 但佢其他部位好少汗:P

搞到隻腳好撚臭 臭成點呢?

大概就係D咸酸菜加咸魚發酵十年左右散發出既氣味

老實講 雖則係一名腳膠 但臭腳真係唔岩我:-(

女友琴日黎左我屋企 咁我就養左隻哥基狗叫cat

因為女友經常黎我屋企 catcat已經認得佢 每次女友黎到都會自動自覺痴埋佢到

咁琴日女友一除完鞋 catcat又好熱情咁狗衝

點知隔左幾秒 catcat就猛對我女友隻腳吠

D吠聲仲變得越黎越微弱:-( 最後catcat仲暈左幾分鐘

事後catcat完全唔敢埋我女友身 好似驚左佢咁 :~(

我真係唔鐘意女友隻腳咁臭...到底點先可以令佢隻腳香返


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!