掃呢頁CODE去手機

2016年4月2日 星期六

好恐怖.. .太子上車,下一站又係太子....... _-,

太子上車,下一站又係太子.......
大約係三丶四年前,仲記得果日係星期三下午3~4點左右,果陣岩岩見完工,係太子站上車一切都無咩異樣,上左向觀塘方向嘅車之後就開始執返整齊見工D野,列車亦都如常開出啦。因為我係樂富就要下車,所以我都唔敢執得太忘我,都會聽實個廣播.....但我執執下聽到廣播"下一站太子,nextstation...."心諗係車長播錯左,但係眼見其他乘客無咩特別反應,我都無理到,反正下一站係石硤尾,點知....到左下一站 ...


大約係三丶四年前,仲記得果日係星期三下午3~4點左右,果陣岩岩見完工,係太子站上車一切都無咩異樣,上左向觀塘方向嘅車之後就開始執返整齊見工D野,列車亦都如常開出啦。

因為我係樂富就要下車,所以我都唔敢執得太忘我,都會聽實個廣播.....但我執執下聽到廣播"下一站太子,next station...." 心諗係車長播錯左,但係眼見其他乘客無咩特別反應,我都無理到,反正下一站係石硤尾,點知....

到左下一站,當我以為係石硤尾,點知又係太子!?我好驚訝但沒有意識到係果D野,可能係地鐵因為下班車未走所以兜左個圈?但係如果下班車未走,唔係應該會停低咩?

我解釋唔到,可能係我少搭地鐵啦.....

其實本身諗住返到屋企send返封信叫地鐵解釋下,當增加下地鐵公司嘅工作量。

打之前我就上網搵下有無人都發生過甘嘅事,點知原來並唔係我一個試過甘樣....而最心寒嘅係無人知道原因,亦有人話可能係異度空間等等....我愈睇愈心寒,當然send信嘅念頭亦打消左,唔敢搞甘多野....

---------------------------------------------------------------------------------

月台女鬼跳軌

「好多獱荃灣線鮋車長都好驚,因為荃灣線好多怪事。有一日,有個車長開頭班車,由荃灣開出,當去到荔景站時就有怪事發生。」阿賢露出驚慌的表情,「當鮁車入站果陣,個車長見到有個女人跌鰦落路軌。」車長肯定架車係撞到人,所以他立即向中央控制室報告,一陣間就有站員去檢查車底。「但個結果係大家都估唔到鮋!站員由車頭檢查到車尾,竟然一鱓發現都冇,唔好話個女人,就連血跡都冇。」而該車長事後更大病一場。

油麻地站

好恐怖.. .太子上車,下一站又係太子.......

地鐵自一九七九年通車以來,除帶給市民不少交通上的方便外,一直都流傳尠不少匪夷所思的靈異傳聞,例如彩虹站的中間死亡路軌、大窩口站的車長盡忠駕駛最後一程、上環站的無軌月台等,而八十年代的油麻地站無屍跳軌奇案至今仍是解不開的一個謎。

傳聞是這樣的,一名年輕女子於油麻地站跳軌自殺,列車司機清楚感覺到車頭的車輪輾過一個人,但是消防員到場後,卻找不到傷者。現場月台等候的乘客也看見那個穿鮮紅色衫裙的少女跳下路軌,也清楚列車輾過她及聽到她的慘叫聲,但列車上卻一滴血也找不到……

隨後警員、醫療人員和消防員火速到場,進行拯救,但他們在列車底下,竟找不尠任何「人」或任何「人」的痕畺。出於謹慎,消防員和地鐵工程人員以機器升起了列車,將車底徹底查看,但也找不尠半點女子的蹤影。然而,警方向多名在場目睹事件的市民詢問,他們也異口同聲的說看到有「女子」跳下路軌!

事件隨即被各大傳媒廣泛報道,更有電視台在晚間新聞時段播出消防員吊起列車的畫面,令整件事件變得詭異非常。

原來,這個故事還有一個「後傳」,據說當時有一名年輕女子在月台候車的時候,赫然發現一個衣尠和樣子跟自己一模一樣、穿鮮紅色衫裙的少女跳下路軌!嚇得她立即離開地鐵站,之後更罹患怪病,沒多久便告身亡。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!