掃呢頁CODE去手機

2016年4月8日 星期五

港大生真係串過馬撚! 三大真係咁威咩? _-,

港大生真係串過馬撚! 三大真係咁威咩?
中學就讀新界區村校既我大部分同學都揀左CU我就揀左HKU入左大學之後一班中同約出黎傾計個個都問我HKUdOCamp是咪好淫亂d人是咪好串好自以為是好難相處的確HKU已經俾人stereotype左係串嘴學府個個都喜愛夜蒲一拖三四五六七識到既只有酒肉朋友freeriders住hall既個個都走堂打機練波飲早茶etcetc…我只可以講你係咩人你身邊就係咩人係我最失意既日子係我身邊支持我既人大部分都係大學 ...


中學就讀新界區村校既我

大部分同學都揀左CU

我就揀左HKU

入左大學之後一班中同約出黎傾計

個個都問我HKU d OCamp是咪好淫亂

d人是咪好串 好自以為是 好難相處

的確 HKU已經俾人stereotype左係串嘴學府

個個都喜愛夜蒲 一拖三四五六七

識到既只有酒肉朋友 free riders

住hall既個個都走堂 打機練波飲早茶etc etc…

我只可以講 你係咩人 你身邊就係咩人

係我最失意既日子 係我身邊支持我既人 大部分都係大學既朋友

而港大生活既五光十色 亦唔單單來自蘭桂坊

其實 好多人心入面 仲係好有熱血好有夢想

想為我地既社會帶來一D改變

一種米養百樣人

將以萬計大學生分成8類 (我淨係計住8大先)

未免太膚淺

又話說 其實問呢個問題果位朋友想位學生大使點答:O)?

唔通佢expect人地會答係呀我地個個都好串架 咁咩

以上為個人意見

sorry for 1999


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!