掃呢頁CODE去手機

2016年1月31日 星期日

香港人,真係好唔適合病, 睇完你一定同意! _-,

香港人,真係好唔適合病, 睇完你一定同意!
話說星期一起床時感到頭很重,所以打算跟老闆請個病假去看醫生。「老闆,唔好意思呀,我有少少唔舒服,想請日假。」「唔舒服呀?睇醫生半日都睇完啦,下午返嚟得唔得呀?」「唔得呀老闆,睇完又唔喺即刻會好,最多我應承你,聽日一定會返工。」「咁好啦……唉。」隨著老闆的嘆氣聲,同時把電話掛掉了。於是去看了醫生,原來是因為喉嚨發炎所以導致發燒,回到家,吃完午餐後,就跟隨醫生指示吃藥,印像有那麼幾款是圈著「睡意」。吃 ...


話說星期一起床時感到頭很重,所以打算跟老闆請個病假去看醫生。

「老闆,唔好意思呀,我有少少唔舒服,想請日假。」

「唔舒服呀?睇醫生半日都睇完啦,下午返嚟得唔得呀?」

「唔得呀老闆,睇完又唔喺即刻會好,最多我應承你,聽日一定會返工。」

「咁好啦……唉。」

隨著老闆的嘆氣聲,同時把電話掛掉了。

於是去看了醫生,原來是因為喉嚨發炎所以導致發燒,

回到家,吃完午餐後,就跟隨醫生指示吃藥,

印像有那麼幾款是圈著「睡意」。

吃完藥後就跑上床休息,怎料我快入睡時,竟然收到同事的電話,

「喂?我想問呢,聽日要交比客份件攪掂左未?」

「嗯??(還在睡夢中)」

「你瞓醒未呀,份件喺邊呀?」

「琴晚已經SEND咗比個客」

因為有點起床氣,而且不適,所以整個人暴燥了起來。

「哦,喺喎,啱啱先見到,SORRY呀,拜拜。」

我有點無奈地把電話關掉,不希望再被其他人騷擾,

怎料,我的母親竟然突然衝了進房。

「阿仔,幫我睇下點解SEND唔到WHATSAPP比人。」

我不耐煩,隨手就拿了她的電話來看,這才發現原來她在電話的聯絡人清單裡。

「阿媽,唔好玩我啦,呢個先喺WHATSAPP呀,我唔舒服要瞓一陣啦。」

過了沒有十分鐘,我連眼都大概沒有完全閉上,又有人進了我的房。

「喂,上唔到網呀!」

原來是我的姐姐。

「又點呀,我請病假係想休息架!」

「咁上唔到網呀麻!」

我聽到她這麼一說,然後就高速衝了出去把ROUTER重開,令她可以上網,然後回到房間就把房門鎖上了。

「終於可以休息了。」

結果,又沒睡夠一小時,到我爸來找我了……

「喂,你唔係休息咗一日啦咩,做咩仲好似好累咁?」

「唔好玩啦,藥都要食三日啦,人地真係想你每次食完藥就休息架,

仲要我琴日根本就無休息到,你話呀。」

雖然還沒有病好,可是班還是要上,工作還是要做,我之前還聽過有一間醫院的廣告是,早上做手術,下午就可以上班,你說,香港人有多忙?

香港人真的沒事不要生病,因為我們根本就沒有時間容許我們生病。

Facebook: www.facebook.com/iam800yearpromise

Tumblr : promiseof8.tumblr.com

Instagram : promiseof8

source: http://hkwriterhub.tumblr.com/post/130323467102/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E4%BA%BA%E7%9C%9F%E5%96%BA%E5%94%94%E5%A5%BD%E7%97%85


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!