掃呢頁CODE去手機

2016年1月29日 星期五

一個男人睇咸片睇到訓著 佢應該真係好勊好勊 _-,

是咁的,我依家手機係靠wifi上網但wifi成日discontect要經常搞個wifi先上到網咁:o)所以我將個pocketwifi放係我間房但我老豆就以為wifi同部手提電腦遠近會影響到佢接收?速度我同佢解釋過唔係但佢冇聽我講野將wifi拎入自己房好啦岩岩個wifi又好唔生性咁discontect所以我爬起身去隔離房整返個wifi一開門見到老豆床頭部notebook仲開緊個畫面閃下閃下咁啦我老豆 ...


是咁的,

我依家手機係靠wifi上網 但wifi 成日discontect

要經常搞個wifi先上到網咁 :o) 所以我將個pocket wifi 放係我間房

但我老豆就以為wifi同部手提電腦遠近會影響到佢接收?速度

我同佢解釋過唔係 但佢冇聽我講野 將wifi 拎入自己房

好啦 岩岩個wifi又好唔生性咁discontect

所以我爬起身去隔離房整返個wifi

一開門 見到老豆床頭部notebook仲開緊 個畫面閃下閃下咁啦

我老豆又訓?左 鼻齁聲又好大 我就靜雞雞咁走去?面到整下個wifi

點知行入間房幾步就聽到有呻吟聲

心諗... 唔係掛

行去電腦一睇 咦!thisav 老豆好波呀 識睇一定睇thisav

但 點解老豆50幾歲人會知道thisav可以線上睇咸片 [shocking]

其實已經唔係第一次發現daddy睇咸片

我亦都冇介意過老豆睇咸片 老豆因為工作係十幾年離開香港一個人去到第二個國家搵錢養家 同媽咪先一年見幾個星期咁 我覺得佢睇咸片洩慾好正常

但佢睇咸片睇到訓著左 我覺得一個男人睇咸片睇到訓著佢應該真係好勊好勊

你每日都要8點幾起身 然後做十幾個鐘頭野 夜晚十點幾先返到屋企

一個星期做足6日 為我地頭家自己一個係外國奔波?十幾年

我知道其實如果有得揀 你一定會揀留係香港睇住我地三個健康快樂咁成長

黎?依到同daddy一齊住先知道你係有幾咁辛苦

最後 我幫佢come好被 然後靜雞雞咁走返自己房

老豆 對唔住

我依家未有能力養起你同媽咪 但我將來一定會做出人頭地 賺錢養你同媽咪

你寶貝女上


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!