掃呢頁CODE去手機

2016年1月29日 星期五

輕鐵買飛唔收一毫但只找一毫係咪on9? _-,

屌你老味講起我就㷫過火屎最近小弟開始棄用八達通一黎明白八達通背後黑暗醜惡既運作二黎就係小弟已經唔撚再係學生咁只好回到最原始既狀態-買飛老老實實,講起買飛我估依家既中小學生由出世嗰日開始可能都未買過飛唔會明白嗰種刮銀仔括到感應器磁通量改變先認到你個爛鬼十蚊銀既痛苦呢刻我諗我明白嗰d老屎忽點解成日屌鳩我地呢d九十後未捱過出世出得遲真係原罪黎咁好啦sofar呢d都係小問題真正既敵人其實係輕鐵嗰部濕鳩購票 ...


屌你老味講起我就㷫過火屎

最近小弟開始棄用八達通

一黎明白八達通背後黑暗醜惡既運作

二黎就係小弟已經唔撚再係學生

咁只好回到最原始既狀態 - 買飛

老老實實 ,講起買飛我估依家既中小學生由出世嗰日開始可能都未買過飛

唔會明白嗰種刮銀仔括到感應器磁通量改變先認到你個爛鬼十蚊銀既痛苦

呢刻我諗我明白嗰d老屎忽點解成日屌鳩我地呢d九十後未捱過

出世出得遲真係原罪黎

咁好啦 so far 呢d 都係小問題

真正既敵人其實係輕鐵嗰部濕鳩購票機

呢部野既特別之處在於佢殺人於無形

永遠唔會係你發現佢出事既時候陰你

點解咁講?

事源老子我住屯門

出入大小事都要搭輕鐵

正常就帶定d 五毛幾蚊入機買飛

之不過好多時候你入五毛既話部機會認唔到你個銀

根據物理學黎講主要原因係叫做硬幣無法令感應器磁通量改變

咁可以做既可能就係刮幾野再入多次 或者 直接入個五蚊落去等佢找

大家都知道 二區去三區係$4.5

咁我入五蚊落去理應就應該找個五毛比我

啊 屌你老味 佢竟然找五個一毫比我

一毫子係依家呢個世界除左搭車之外 幾乎係零購買力

係五毫我都唔想你找既情況下你竟然比五個一毫我?

乞衣都唔要啊!!!!

okay fine 唔撚緊要 老子我回程嗰時用返嗰五毛咪得囉

咁我就袋撚住嗰五個一毫上天下海出生入死

終於捱撚到回程搭車買飛

我逐個逐個一毫入落去

部機逐個逐個跌返出黎

然後我望一望部機個說明

屌你老味 原來佢唔收一毫

唔收一毫你又做乜鳩找咁撚多一毫比我啊?

識唔識乜野叫己所不欲 must施人啊

屌你老母

我用一拳打左落部機

忽然間聽到部機入面有人"啊"左一聲

原來入面唔係乜柒磁通量改變

而係真係有人嚮入面

嘿 呢一刻比我知道原理你唔駛旨意走

我即刻拎條鐵線開撚左部機

拉撚左條友出黎

我扯撚住頭髮同佢講: 你以後仲夠唔夠膽找一毫?

佢呢d係公司規矩黎 唔改得

咁我揼左佢一身

再問佢敢唔敢

佢話唔敢

之後就放佢走

咁我以為乜事都無 以後可以收返五毛啦

咁今日我又入左個五蚊落去

而部機又彈左五個一毫嚮眼前

我最唔想出現既畫面又出現了....


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!