掃呢頁CODE去手機

2020年12月29日 星期二

男友叫夾錢買樓結婚講到明立契保障阿媽 港女起疑心猶豫嫁定唔嫁

upload_article_image
男友叫夾錢買樓結婚講到明立契保障阿媽港女起疑心猶豫嫁定唔嫁2020年12月29日22:35網民七嘴八舌,識睇一定睇留言。網上討論區「親子王國」有網民發 ...




男友叫夾錢買樓結婚講到明立契保障阿媽 港女起疑心猶豫嫁定唔嫁





網民七嘴八舌,識睇一定睇留言。

網上討論區「親子王國」有網民發文,其侄女的男友有意合資置業並結婚,但男方表明要求「分權契」以保障男方母親,引起女方猜疑是否值得信賴。

設計圖片

網民透露,姪女有感情煩惱求助,指拍拖約4年的男友主動問她收入及積蓄,聲稱想一齊夾錢買樓將來結婚用,但男方主動講明要寫「分權契」,原因是「萬一佢有咩萬一要保障佢阿媽」。男方還「開口講到明要買邊度嘅樓,奇怪在又唔近男家,又唔近女家,只喺話個度值得投資買」。



發文者認為要求有古怪,「一向我身邊啲朋友兩公婆買樓都喺正正常常用咩長命契,就算有咩事都喺正常跟法律,最多男方未落張平安紙也可以」

設計圖片

- 閱讀更多 -





往下看更多文章






鍾意就快D Share啦!