掃呢頁CODE去手機

2018年8月22日 星期三

網民惡搞古天樂堅落場版! 《今期又流行》要睇古仔最尾神反應 _-,古仔,古天樂,

網民惡搞古天樂堅落場版! 《今期又流行》要睇古仔最尾神反應
網民惡搞古天樂堅落場版! 《今期又流行》要睇古仔最尾神反應古天樂本尊現身啦!天后容祖兒近期為百老滙電器拍嘅新廣告,竟然邀得古仔喺網上別注版〈幾時都流行 ...


網民惡搞古天樂堅落場版! 《今期又流行》要睇古仔最尾神反應古天樂本尊現身天后容祖兒近期為百老滙電器拍嘅新廣告,竟然邀得古仔喺網上別注版〈幾時都流行 ...


網民惡搞古天樂堅落場版! 《今期又流行》要睇古仔最尾神反應





古天樂本尊現身天后容祖兒近期為百老滙電器拍嘅新廣告,竟然邀得古仔喺網上別注版〈幾時都流行〉MV同時登場!新歌改編自古仔首經典金曲〈今期流行〉,MV入面更有唔少網紅演出,同埋著哂校服、大跳經典「拜神舞」嘅港日女Dancers!




致敬古天樂〈今期流行〉

廣告入面,祖兒身穿紅色運動服、戴上金絲眼鏡,扮演日本高校老師嘅角色,仲夥拍一班學生妹打扮嘅港日女Dancers大跳「幾時都流行」。新歌就用咗〈今期流行〉部分旋律,而歌詞同舞步都係根據〈今期流行〉嚟二次創作。最驚喜嘅當然係MV中段,古天樂型爆咁畀一班學生妹圍住登場

Joey仲好似拍日劇咁,企上天台大聲告白:「我都係想聽古天樂唱吖!」

呢個時候,鏡頭一轉,就見古仔Cool爆咁講咗句:「黐線!」


古天樂戴住黑超,畀成班短裙仔學生妹Dancers氹氹轉圍住!

MV大玩集體回憶,Dancers手中攞住唔少大家心目中嘅經典Gadgets!


古天樂齋企 拍住手畀女圍

女Dancers換上另一套復古風露腰服裝,喺個Disco舞池度繼續圍住古天樂大跳特跳,戴住黑超嘅古天樂就咁拍住手齋企都已經Chok爆啊!雖然小編都係想聽佢開金口多啲⋯⋯

古天樂

歌詞都有話「好興奮越跳越近」,簡直係貼實哂


成班學生妹合唱〈今期流行〉改編版,喺古仔面前大跳向〈今期流行〉致敬嘅經典舞步!



天后祖兒當然都要跳番Part,展下身手

MV結尾嘅NG鏡頭入面,祖兒仲大爆自己:「我都係聽古天樂大㗎!」


MV其實係由柳俊江做製作人同導演,仲有香港嘅網紅Toyz同屎萊姆客串,個班底都真係幾豐富!











除咗柳俊江之外,古仔亦有喺自己嘅Instagram到上傳短片,留言都話自己知道大家期待已久!大家嘅訴求古仔你知啦,幾時出新歌啊?!



大家一齊嚟睇下個新MV

當然要回味返原本首經典

終極堅.古仔落場完全版





《今期又流行》堅.古仔落場版#古天樂 #容祖兒 #百老滙無俾廣告費

Posted by講劇大時代on Monday, 30 July 2018



識睇一定睇埋古仔同成龍講:「吊你」

第37屆金像獎頒獎典禮,古天樂終於拎咗最佳男主角,不過就令人諗返起第33屆金像獎頒獎典禮,成龍喺台上做頒獎嘉賓嗰時串爆古天樂,話佢攞唔到男主角。成龍一開頭就話「咁多年嚟,輸咗嘅工作人員從來無怨言,仲要去恭喜對方、祝福對方,自己返去努力」,就咁聽落好似冇咩嘢啊!



點知跟住就嚟料「好似啱啱我見到古仔一輸咗攬住佢(張家輝)好開心,可能內心就酸酸地,但係我啊都未攞過男主角啊!我同你兩個返去努力下我拍咗53年電影評委諗下我啊!」古仔拎唔到男主角可能內心真係已經酸酸地,不過都唔駛喺人地傷口灑鹽嘅,搞到古仔都忍唔住爆粗講咗句「吊你」!



網友就緊係第一時間食花生,將呢段精華片搞搞佢,變成依家呢個版本,就係無限粗口「吊你,吊你同吊你」,有片有真相,一齊睇下成龍有幾串,古仔有幾嬲














鍾意就快D Share啦!