掃呢頁CODE去手機

2021年1月20日 星期三

逾4千蚊潮牌飾物似膠索帶 網民嘲:自製唔使2蚊!

upload_article_image
逾4千蚊潮牌飾物似膠索帶網民嘲:自製唔使2蚊!2021年01月20日14:57最後更新:14:58潮流嘅嘢,真係唔識!日本街頭潮牌AMBUSH是近年炙 ...




逾4千蚊潮牌飾物似膠索帶 網民嘲:自製唔使2蚊!





潮流嘅嘢,真係唔識!

日本街頭潮牌AMBUSH是近年炙手可熱的品牌之一,不過推出的潮物就曾多次引起熱議。近日品牌再推出最新飾物,其中一條手鐲外形似足五金鋪內的膠索帶,但竟然索價逾4000港元,網民對設計及定價均感費解,直指「自製價唔使2蚊」。

網上圖片



網上圖片

AMBUSH由韓裔日籍Hip-Hop歌手VERBAL及韓裔美籍平面設計師Yoon Ahn夫妻共同創辦,以街頭潮流風格起家,曾多次與知名品牌跨界聯名推出產品,亦深受Lady Gaga、Rihanna、Gigi Hadid等國際名人追捧,近年成為備受注目潮牌。



網上圖片

- 閱讀更多 -





往下看更多文章






鍾意就快D Share啦!