掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

【戀母萬能插蘇】發現男友賣ex裸照 仲同老母一齊沖涼 _-,裸照,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...










同男朋友一年,一開頭 以為佢陽光大學生[shocking]籃球隊副隊長 讀S_U 樹_經濟金融系 畢業做埋籃球隊助教

(後尾先知佢媽幫佢R關係入去既 )教育界 人際關係 既黑暗 有錢有人情就做到大學生 
#ok#lm2

點知天惘灰灰發現佢係變態佬
[sosad]

一單比一單痴線 
#die#fs



歡迎抄POST

罪名1: 係IG賣EX 裸照來賺錢

係埋左半年之後,佢有一次用唔唔記得 logout

係佢手機到發現左個IG專係賣女仔裸照



原來個女主角係佢以前既女朋友
#:o)#b



女仔就唔公開 但啲對話好評太精彩
#hehe#dog









佢用呢個IG搵左5位數既錢,

原來依個世界真係好多水魚

#cn#

#cn#



所以我揀左同佢分手之餘(仲有以下其他原因),

後尾聯絡佢個EX,一齊去報警
#999#dog

報警前,佢個EX仲同我講佢聽返來既被本唔係咁



個人渣既老母同佢講個IG 係我開,

佢老母仲幫我求情話我無錢所以呃D男人錢

 咁為我着想多9謝你
#adore#fs



下年清明燒多啲比你 驚你先唔夠洗 
[sosad]



調轉件事來講 兩母子自編自導自演 
#hoho#fs



最高境界連自己都呃埋 ,人生如戲
?_?

罪名2:母子不倫關係

上面提到佢呀媽同佢一齊做大龍鳳



一齊左一年 我仲發現佢仲佢呀媽關係並不正常
#no#

佢有時沖梗涼/佢媽沖梗涼 佢地會互相入去柯屎

仲要兩母子邊沖邊柯邊談心 
#devil#lme



個仔24歲 呀媽42歲

跟住我問個EX咁樣唔奇怪咩?

佢竟然答我 佢中二中三 血氣方剛既年紀 
#hehe#b



佢呀媽會叫佢入廁所去陪佢沖涼 傾計

直接睇埋媽媽全裸 仲話佢媽會條陰毛啲形
#xx(#b

我一直都覺得佢係孝順 母子關係親密 



直到 見到佢24歲人仲會瞓係呀媽大脾 撩耳仔

呀媽行街做乜都要個仔陪 情人節明明佢媽知佢同我慶祝梗 打泥叫佢接收工
#run#dog



紀念日 佢媽永遠就“咁啱” 話個日想家庭日 
#ng#lm2

有咩想做都叫個仔去 唔會叫個老公(繼父泥)陪 

後尾佢覺得我霸左佢個仔 佢叫我同佢仔分手
[sosad]



話寧願以後佢去叫雞 都唔比佢再識女朋友 想一世霸住個仔
#cn#b

罪名3:萬能插蘇雙性人

佢中學讀男校既 St. Louis Sch_ _l 聖類斯_學,

佢個時父母離左婚好窮



佢就係學校廁格幫人含撚收錢 。

有時候仲會攻守交換 總之互含喇
#hoho#



佢同我講過知道男人精係咩味

咁即係比人口爆過
:~(



後尾仲愈玩愈大 玩拮屎忽 
#think#lm2



佢本應係比人拮個個 點知人地太大拮佢唔人

佢地又調轉 走去拮人地
#haha#dog



後尾佢因為自己都鍾意 就連錢都唔收
#wet#dog



所以佢扮女人賣淫相 叫人哥哥 同人講我愛你 佢同我講佢興奮架
#:~(#lm2

打住咁多先 其實依個人渣綜合器仲有好多奇人異事 仲有佢奇怪既第一次啪啪啪 經驗 出軌比

我戴

佢提出既慳錢避孕大法 母子戀二人既奇怪事 有人想睇我再慢慢講 
#touch#dog

原post


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!