掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

【安心偷食】黃心穎IG道歉 ... _-,黃心穎,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










今日馬國明要為電視劇《降魔的2.0》開工,大批記者在電視城等候,下午4點58分,有 TVB 工作人員道知在場記者:「馬國明化完妝後會出嚟見傳媒!」而被冠上「姣精」之名嘅黃心穎,差唔多同一時間,突然喺 IG po 文道歉…

大約十分鐘後,馬國明憔悴現身接受訪問:

「其實呢件事我知道後,好快冇咗嬲嘅感覺,我係好快變成擔心,任何人受到傷害都唔好,我代佢(黃心穎)講少少嘢,佢知自己做錯咗,我知佢IG講咗嘢,我只可以話佢好年輕,未來仲有好多路要行,大家畀啲空間佢,大家亦唔使關心我,我都會照開工,安仔都講咗嘢,冇人有資格發言,除咗安仔太太外,冇人可以發言。只希望大家唔好嚇親屋企,我只可以講咁多,嚟緊我只會做好自己嘅嘢,希望大家高抬貴手,唔好將件事再發酵。」



影片:




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!