掃呢頁CODE去手機

2016年2月19日 星期五

真心頂唔順男朋友連幾蚊tips都拎, 我想分手 _-,

我同男朋友一齊左唔係好耐,今個情人節係我地第一個慶祝既節日,佢特登book左中環間高級餐廳食飯。見佢咁有誠意,我都開曬turbo,著得勁靚+化個靚妝出去。咁去到啦,未食野已經俾個景吸引住,望住IFC同無敵夜景,勁正正子。開頭以為佢冇買花,點知原來佢叫左個侍應拎紮花出黎,親自送俾我,勁冧!之後成個情人節套餐都好好味,而且我男朋友仲幫我切牛扒同去龍蝦仔殼,好gentleman,加曬分!我冇諗到,連最後 ...


我同男朋友一齊左唔係好耐,今個情人節係我地第一個慶祝既節日,佢特登book左中環間高級餐廳食飯。見佢咁有誠意,我都開曬turbo,著得勁靚+化個靚妝出去。

咁去到啦,未食野已經俾個景吸引住,望住IFC同無敵夜景,勁正正子。開頭以為佢冇買花,點知原來佢叫左個侍應拎紮花出黎,親自送俾我,勁冧!之後成個情人節套餐都好好味,而且我男朋友仲幫我切牛扒同去龍蝦仔殼,好gentleman,加曬分!我冇諗到,連最後個mousse cake都勁好食,成晚都勁開心勁滿足。

本來。

後尾俾錢啦,咁佢俾都好應份啫,佢喺銀包拎左二千五出嚟俾個侍應。然後當找返錢嗰陣,佢拎啲紙幣,咁我都覺得合理既,但我冇諗過佢連幾蚊、五毫子都照拎,最後佢「好豪氣」咁俾左兩毫子tips。個waiter望住我,好似想講「你條仔咩事呀?」,我勁唔好意思囉,唔敢再望佢,然後急急腳走人。

事後我問返我男朋友:「點解嗰幾蚊都拎?」佢居然答我:「佢有收我10%做小費架嘛,我仲同佢客氣?」

我真係俾佢激死,而家好想好想同佢講分手。一個咁孤寒既男人,繼續做佢女朋友,一定好失禮同唔會有咩幸福可言。

【慳過慳錢家族】

孤寒大法真係唔簡單

你話乜就乜開咗個Post叫大家分享「一人N個好度縮嘅朋友」,佢本人亦遇過唔只一個,其中有一次佢成班朋友出嚟食雞煲最難忘。話說有條友遲到,而佢哋只係食咗大約五分鐘嘢,點知叫埋單嗰陣嗰條友竟然話:「嚇……我遲嚟喎,係咪應該收平啲先,你睇嚇我食咗幾少嘢,你哋成檯都係骨,計番啲骨我都應該畀少啲」最後佢哋全場靜曬

[banghead]

!一班人一齊食飯總會有人食多啲有人食少啲,咁都要計到咁盡,摺耳貓飛踢嘅反應係:「咁真係好Cheap

[sosad]

!」

絲打雲煙煙嘅十年朋友重經典,邀請佢去屋企食飯但竟然喺途中叫佢去買包麵先好上去:「原來佢叫我上去食飯嘅意思係我自己另外煮,然後同佢一家人坐埋一齊食自己煮嘅嘢!Hi!咁我做咩特登上去你屋企煮麵食?!」下次有孤寒朋友叫上屋企食飯,真係要問清楚使唔使自備飯盒喇!不過又唔係個個咁乞人憎嘅,馬祖蓮娜呢個朋友慳得嚟就令人唔知應該好嬲定好笑:「幾個朋友去條友仔屋企玩,叫佢開冷氣。佢話冷氣費貴,喺房拎咗支白花油畀我哋搽,搽完喺身就開風扇

:o)

,仆佢個街又幾涼

#yup#


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!