掃呢頁CODE去手機

2015年11月20日 星期五

婆媳反目 甘老太怨大新抱繼續打官司累鏞記 :D,

糾纏長達六年、估計已花費逾億元訟費的鏞記兄弟爭產官司,上周終極審結,終院頒令在海外註冊的鏞記母公司清盤,但暫緩二十八日執行,雙方有最後和解機會,一直數落二子琨禮不是、力撐長子甘健成的甘老太,突然唱反調支持敗訴的二子。消息指,自一二年甘健成去世後,甘老太與媳婦關係出現變化,二人分別接受雜誌專訪,親揭雙方三年來的恩怨。資料圖片「鏞記係我老公辛苦做番嚟,梗係唔想冇左啦!有乜嘢事大都拆掂佢。」據《東周刊》 ...


資料圖片
糾纏長達六年、估計已花費逾億元訟費的鏞記兄弟爭產官司,上周終極審結,終院頒令在海外註冊的鏞記母公司清盤,但暫緩二十八日執行,雙方有最後和解機會,一直數落二子琨禮不是、力撐長子甘健成的甘老太,突然唱反調支持敗訴的二子。消息指,自一二年甘健成去世後,甘老太與媳婦關係出現變化,二人分別接受雜誌專訪,親揭雙方三年來的恩怨。資料圖片「鏞記係我老公辛苦做番嚟,梗係唔想冇左有乜嘢事大都拆掂佢。」據《東周刊》 ...


糾纏長達六年、估計已花費逾億元訟費的鏞記兄弟爭產官司,上周終極審結,終院頒令在海外註冊的鏞記母公司清盤,但暫緩二十八日執行,雙方有最後和解機會,一直數落二子琨禮不是、力撐長子甘健成的甘老太,突然唱反調支持敗訴的二子。消息指,自一二年甘健成去世後,甘老太與媳婦關係出現變化,二人分別接受雜誌專訪,親揭雙方三年來的恩怨。

資料圖片

「鏞記係我老公辛苦做番嚟,梗係唔想冇左有乜嘢事大都拆掂佢。」據《東周刊》報道,甘老太親述抑壓多時的心底話。她斷斷續續地道出三年來的關係變化,「其實大家都唔想冇左鏞記,我唔明佢點解要咁做,我唔識勸佢!」

甘老太麥少珍
甘老太麥少珍

一名員工透露:「甘健成一二年肺癌復發一事,其實冇乜人知,他突然離世對甘老太打擊很大,自然將問題歸咎於兄弟官司,後來知道大媳婦要繼續打落去,甘老太好唔開心。」去年十二月初,甘老太因血糖過低暈倒送院,留院觀察三天,但她出院時卻突然對大媳婦說:「你地做乜困左我喺呢度幾日?」婆媳芥蒂因而加深。

相反大媳婦梁瑞群因官司連敗心情沉重,自丈夫在首場官司裁決後「我唔係想佢(鏞記)清盤,點解佢唔好好同我講?」她首度細訴三年心路歷程:「第一場官司輸左,我其實想和解,找中間人跟對方傾,但對方叫我先搞掂丈夫遺產,後來我提議大家各自找專家重新估價,對方又愛理不理,我唯有繼續上訴。」

資料圖片
資料圖片

「上訴審判後,我真係total loss(失去所有)。」提到官司連敗,梁瑞群激動落淚,「繼續上訴的話,起碼可以令雙方坐低傾和解,呢樣係我唯一想替亡夫達成嘅心願,向終審上訴結果反敗為勝,可以鬆一口氣。」

甘健成遺孀甘梁瑞群與兩名兒子
甘健成遺孀甘梁瑞群與兩名兒子

對於有傳言指婆媳反目,梁瑞群表示,以往逢周末都會相約飲茶,官司初期二人關係仍未變,但自去年十二月甘老太入院後,對她三母子態度即變得冷淡。「後來有相熟朋友透露,奶奶話二仔搵番佢,但唔知好唔好同番二仔一齊,驚我會小氣。」梁瑞群強調:「二叔始終係佢個仔,我點會為此而小氣呢。」

鍾意就快D Share啦!