掃呢頁CODE去手機

2019年2月14日 星期四

中學時曾欺凌同學兼偷電話 火雞... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








香港 Youtuber 火雞姐 (丁可欣) 喺賀歲片《恭喜八婆》孭重飛,戲份比起梁詠琪更多,戲份同另一位女主角 Dada 不相伯仲 … 有網民就開PO批評佢演技:





「佢D戲好屎」

「唱歌d位格硬黎,尤其係育嬰室個part真係起撚左雞皮,好心未夠料就學下豪dee雞wing做下2打6先啦」

「佢唱歌個啲位睇到人好尷尬,完全唔好笑」

「真心覺得佢拍戲同埋唱歌好似係夾硬嚟,不過冇辦法都係搵食啫」

「套戲嘅腫瘤,佢一唱歌成個戲院靜哂,套戲少左佢會好好多」

「套戲已經麻麻地,仲要加呢條女扣撚哂分啦」

有網民就留言因為佢先唔睇呢套電影:

「其實見到trailer佢係到扮晒嘢,已經blacklist咗套戲,平時見到仲唔夠咩」

「本身都想睇套戲,但見到有佢即刻唔想睇」

「就係因為知有佢,我先唔想睇套戲」

「因為有佢所以唔睇」

彈咗佢幾頁演技後,突然有佢嘅舊同學留言爆料:

做雞姐成7日係學校聲大夾惡,真係以為自己係呀姐嚟㗎

蝦蝦霸霸蝦唔少人啦

係唔明點解好似冇咩人唱佢姐

重有唔係好明佢中學做咁多衰嘢

啲老師仲會like佢啲fb post


我知你有睇post

唔該你還返以前中學偷嘅錢同電話比大家呀仆街!!!!

佢地一班人做野

以前大把人比佢地偷到喊晒口

最鐘意趁其他班上PE堂音樂堂然後入去搵食

佢地最仆街係專偷啲識嘅人手機

果陣男籃有人換左新手機 隔一陣即刻比人偷


不幸遇著火雞姐,最緊要係小心財物,尤其係電話,洗眼都只係其次。

呢隻賤雞,羅定邦同期無人不知,專業偷手提,同支那扒手不相上下。

只要你離開課室,一時忘記拎埋手提,唔洗回頭,佢已經落手。

速度快到好似d等緊食麥記2手飯既人一樣。

當時學校為左校風,水尻我地息事寧人。

如果你mon緊post,我話你知,你唔好以為我地班同學仔會唔記得你點樣偷撚左人地用左無耐既新電話。你用幾靚既沐浴露都洗唔甩陣賊味。


我同佢唔係同班,所以受害者有幾多,我就唔清楚。

但我地圍內都知,偷電話既就得賊婆欣佢地嗰班人。

佢會趁其他班去PE堂、音樂堂既時候,同佢嗰班同黨一齊落手,

會有人幫佢睇水,佢大把藉口可以上上下堂離開課室,

話黎M啦、去廁所之類啦。D老師都知佢根本唔撚係讀書既,

所以都無乜點理會佢。(包括佢同班同黨經常係廁所食煙都視若無睹)

其他同學就算見到佢D可疑行為,都唔會多問,

因為佢地班友出名蝦蝦霸霸,所以都係多一事不如少一事。

我只係一時大意漏左電話唔記得拎,轉個頭就無左,唔少人見佢入我課室。

校方都只係叫我息事寧人,話無必要為左部電話搞到同學要上差館喎。

完全唔明羅定邦點解會收埋D咁既學生?

為左校風,連賊都可以包容。




網上留言不能盡信,又無證無據,本身睇過就算 … 但估唔到火雞姐真係有追PO,佢自己覺得事態嚴重,怕影響佢日後明星之路,竟然承認真有其事,喺 IG 拍片公開道歉,仲話願意賠償。不過,一班舊同學好似唔收貨,紛紛回應:

呀丁小姐,睇完你條道歉片,

我完全見唔到你展示誠意道歉

我只係見有人不斷有意無意咁

直線讚自己「勇於面對過去」,幾咁有勇氣錯認……..

仲呼籲大家唔好唔敢面對過去錯事

唔講我以為你開緊麥潤秀/ 人生教練節目。

道歉片,你同我走出黎說教 (加曲線讚自己幾勇敢)

除左自大,就係弱智。

BTW, 本人最愛弱撚智語錄:

「我想比大家都知,我好後悔自己做過呢件事」

我知, 睇得出呀,你「想」係人前表現到你後悔呀麻

你有無真心悔疚? who fucking cares

又,明眼人都睇得出

邊個PR批你出呢條片,炒撚得啦


而家比你上到位啦

你咁出名嗰陣究竟內心有冇罪疚感?

你做過幾多野你自己知 你道歉都冇用

講到幾愛貓貓狗狗 真係好諷刺

當年比你欺凌既 你令到人幾抬唔起頭你又知唔知 你好彩 死好命 有人比你呃到 有班死忠撐你

但係當年比你恰既係冇人撐佢地架

有幾多個因為你返學要擔驚受怕

有幾多個又因為你食飯要匿埋喺廁所

你記撚住當初你用啲咩好兇惡嘅眼神望住人恰人係點既樣 我唔該你攞塊鏡出黎感受下

感受下你當時個樣係有幾咁衰幾咁醜

我幻想到 因為你火雞姐啲濕鳩片個格我完全感受到你點對人

你要補償我麻煩你退出網絡

冇人想再見到你個樣 你入哂骨

有你合作既歌 我唔撚會聽

有你拍既戲 我更加唔撚會睇


繼續追PO:

https://lihkg.com/thread/1011277

火雞姐道歉片: (東方日報整合)




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!