掃呢頁CODE去手機

2016年6月7日 星期二

笑死!去海洋公園坐越礦飛車奶野 _-,

食完個拉麵同炸洋蔥圈去排隊等玩飛車,排到30分鐘個心口開始頂住頂住,一度好想嘔,­但一陣又好似冇事,情況反反覆覆。終於等左50分鐘左右上車,隔離坐左個後生女,架車­開始行就鬼殺咁叫。唔知係咪條女個樣問題,我呢個moment開始堅想嘔,心諗仆街,­d野開始係喉嚨湧上來,不過正好架車急速奔馳,可能風壓壓撚我喉嚨,監生推番d野入去­胃,心諗咁都ok可以頂到下車。點撚知架車中途係直路停左落來。隔離條女終於 ...


食完個拉麵同炸洋蔥圈去排隊等玩飛車,排到30分鐘個心口開始頂住頂住,一度好想嘔,­但一陣又好似冇事,情況反反覆覆。

終於等左50分鐘左右上車,隔離坐左個後生女,架車­開始行就鬼殺咁叫。唔知係咪條女個樣問題,我呢個moment開始堅想嘔,心諗仆街,

­d野開始係喉嚨湧上來,不過正好架車急速奔馳,可能風壓壓撚我喉嚨,監生推番d野入去­胃,心諗咁都ok可以頂到下車。

點撚知架車中途係直路停左落來。隔離條女終於停左叫春­,我望一望佢.咁岩佢又望過來,我即刻嘔左出來,有d炸洋蔥圈碎屑撈埋可樂拉麵係我口­度飛左出來,

部份飛撚左落條女隻腳度,條女個一刻係呆撚曬,當佢正想再次大叫,架車突­然又猛烈加速,

我都未嘔完,係喉嚨湧出來既野完全因風壓噴唔到出來,成炸野口腔浪下浪­下,跟住架車係天空倒轉個時d野終於係氣管直衝我鼻頭,

就好似係泳池俾水入鼻咁痛,只­不過呢家唔係水係嘔吐物。

臭撚到西咁一下車我即刻隻手掩面跑入廁所。唔知條女之後點


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!