掃呢頁CODE去手機

2018年10月10日 星期三

以前啲咸片名依家睇返又幾好笑 _-,

1988年電檢處落實電影三級制,為色情電影打開方便之門。喺嗰個年代,色情光碟及互聯網還未出現,當時嘅人想睇咸片,只能買飛入戲院睇。於是部分主打粵語片嘅 ...


1988年電檢處落實電影三級制,為色情電影打開方便之門。喺嗰個年代,色情光碟及互聯網還未出現,當時嘅人想睇咸片,只能買飛入戲院睇。於是部分主打粵語片嘅戲院例如大華、油麻地、銀都等,就決定播三級片應市。





可惜好景不常,之後大家都知三級片受到三樓有三仔,四樓有四仔嘅翻版VCD/DVD及互聯網夾擊,就算做到一張飛40蚊全日任睇,都已經再無人去戲院睇… 2011年,最後一間放映三級片嘅官涌戲院亦完成歷史性任務,功成身退。

以前啲咸片名依家睇返又幾好笑








來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!